Als ik de foto's van de O3 Combi zo zie, snap ik niet dat VAG nog wagens als een Leon ST of Golf 7 Variant op de planning heeft staan; totaal overbodig lijkt mij?!?
Waarschijnlijk toch voor die mensen die "geen 4 jaar tegen dat oostblok-logo aan willen kijken", die bestaan nog steeds. Maar mij lijkt het ook behoorlijk overbodig. Ik heb voor de aanschaf van mijn O2C ook de specs en prijslijst van de Golf Variant bekeken, voor een aardige prijs is ie helemaal kaal, wil je er bv. een automatische airco in betaal je onmiddelijk de hoofdprijs. Verder fors minder bagageruimte dan de O2C. Ik was er in ieder geval snel klaar mee.
Wart betreft de Octavia 3, ziet er absoluut goed uit, maar niet schokkend, zoals eigenlijk altijd bij nieuwe VAG auto's. Ik ga over 2.5 jaar wel eens kijken, maar dan ga ik hem zeker ook vergelijken met wat de Koreaanse concurrenten tegen die tijd te bieden hebben. Voorlopig nog steeds blij met mijn O2, die gisteren kompleet probleemloos door de 50.000km heen is gegaan.