philippe bakker
Forumguru
Ik heb ook een gezinsauto en niet met 4x4 en die trekt op in 5 sec zelfs bij nat weer
Achterwielaandrijving is dan ook niet te vergelijken met voorwielaandrijving.Ik heb ook een gezinsauto en niet met 4x4 en die trekt op in 5 sec zelfs bij nat weer
O, toen was daar nog geen sprake van. Is ergens in 2017 begonnen. Dus dan gewoon eens googelen op je auto, merk uitlaat, non resonated vs resonated. Ik zou altijd de non resonated nemen. Was een beetje bang dat dat misschien too much zou zijn, maar dat viel reuze mee. Eigenlijk precies goed. De resonated versie verschilt te weinig van de standaard uitlaat in geluid. Milltek is het meest gebruikte merk en de kwaliteit is prima. Andere bekende merken zijn bv Akrapovitch, Remus. Maar daar zit een ander prijskaartje aan. Het Milltek systeem was trouwens ook niet goedkoop; iets van €1200 incl montage. En dat loopt dan vanaf de katalysator. Voor een volledig systeem, incl downpipe, ben je natuurlijk nog meer kwijt.Ik snap nog niet helemaal wat er bedoeld wat. Wat ik wel kan vinden is OPF/GPF op het nieuwste model. Mijn auto komt uit 2014