Octavia RS

dirkkroneman

Forumguru
Hahaha ja maar die heeft geen GTI :tongue: Het was ook maar een grapje hoor, ben absoluut niet van de GTI'tjes maar met deze velgen, remklauwen en details is ie zeker niet te versmaden ;)

dirkkroneman

Forumguru
Zo, ook nog ff in mijn eigen topic dan maar. Nieuwe RS logo op de achterklep geplakt poosje terug (Superskoda is my friend). Ik vind het wel strak staan die nieuwe kleurstelling, dat was voor mij dan ook de reden om een RS logo erop te plakken :)
gazejyhu.jpg

Verder staan nog op de wishlist:
Deze komen met eriktv mee vanuit CZ:
*Zwarte grill zonder Skoda logo (met nieuwe RS logo).
*Nieuwe logo's voor de klapsleutels.

En verder:
*Kat laten leeg kloppen bij Hans Sloot.
*Setje spiegelkappen in de rode kleur van mijn zomervelgen laten spuiten.
*Remklauwen opnieuw verven (spul al in huis) inclusief RS stickers erop plakken.
*Schroefset (wss dat ik voor V Maxx ga).
*Bezoekje aan Varsseveld (TVS).

Die laatste 3 (iig de laatste) laten iets langer op zich wachten denk ik. Ik ga binnenkort al wel een keer een afspraak maken bij Hans Sloot.

Laatst bewerkt:

Kippie-style

Forumguru
Staat hem goed nieuwe logo's.

Wat betreft schroefset ik had in eerste instantie via lowering (antera) Vmaxx besteld die was niet meer leverbaar achteraf gezien blij om want las alleen maar ellende van die sets.
Daarom iets meer bijgelegd en voor AP gegaan.Zou als ik jou was ff gaan verdiepen in de recensies van de sets voor jou RS.

dirkkroneman

Forumguru
Tja weet je je leest zoveel op internet.. Collega van mij (ex VW-monteur) heeft nu een Triple S setje onder zijn Golf 4 en is zeer te spreken. Terwijl ik op internet veel negatieve reacties lees. Op het moment dat je extreem laag gaat en (indien mogelijk) ook extreem hard afstelt dan gaan je dempers wel lek. Heb er al aardig wat over opgezocht en dan blijf ik ook doen. Ben er nog niet 100% over uit ;)

CDK

Forumguru
over Hans Sloot...., kan je me daar comtactgegevens van geven? Misschien id dat voor mij ook een optie om de kats leeg te laten kloppen....

Kippie-style

Forumguru
Ja uiteraard op internet staan vaker slechte verhalen.
De set voor mijne was tijdelijk niet meer leverbaar ivm problemen met de set, dus daarom was ik huiverig toch ervoor te kiezen wil geen set er elke keer onderuit moeten trekken door ellende. En me broertje heeft veel gezeik gehad met zijn set voor de cabrio en de garantie afwikkeling was hij niet over te spreken 6 weken zijn set kwijt. Dus dat was ondermeer de reden dat ik er niet voor gekozen heb.

LT83

Forumguru
Hey Dirk, mooi lijstje updates in de planning.
Hans Sloot is echt een aanrader, mocht je toevallig binnenkort aan een onderhoudsbeurt toe zijn zou ik dat zeker combineren.
Hans en Roy werken echt met passie en vakmanschap aan je auto, en weten precies de aandachtspunten van de snelle VAG producten.

LT83

Forumguru
Nee, je hebt 2x een kat, de eerste die vrijwel direct aan de turbo grenst laat je dan leegkloppen. De 2e blijft gewoon zitten, dus geen probleem voor de APK. Ook een downpipe met sportcat komt gewoon door de APK, deze heeft ook maar 1 200cells kat.
De kat leegkloppen is een mooie mod, relatief goedkoop en na een maatchip een mooie vermogenswinst. Uiteraard doet een dikkere downpipe met sportkat vaak nog wel een 10-15pk meer.

Bovenaan Onderaan