O ja, van de garage heb ik begrepen dat ze geen originele pomp hebben getroffen Toen ze bij de riem kwamen. Er zijn dus al reparaties geweest die niet gemeld zijn. Enige wat te lezen is een buurt bij Skoda garage in Zwollen in 2020 en mijn grote beurt van juli 2021, Inmiddels heb ik begrepen dat de garage waar we het hebben gekocht deze auto zelf in de handel heeft gekocht, een verkoopbeurtgegeven en dus aan ons verkocht. Wat daarvoor gebeurde weten ze het ook niet.
Misschien is Het inderdaad handig om dit verder uit te zoeken. Ik heb wel een rechtsbijstand maar volgens mij doen ze weinig met tweedehands voertuigen zonder garantie. Ik denk dat ik weinig heb aan deze verzekering maar ik ga ze zeker benaderen. Ik zou ook niet eens weten wIe ik aansprakelijk zou kunnen stellen.
Misschien is Het inderdaad handig om dit verder uit te zoeken. Ik heb wel een rechtsbijstand maar volgens mij doen ze weinig met tweedehands voertuigen zonder garantie. Ik denk dat ik weinig heb aan deze verzekering maar ik ga ze zeker benaderen. Ik zou ook niet eens weten wIe ik aansprakelijk zou kunnen stellen.