Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja, die is duidelijk wel stuk. Moet nog een aardige klap geweest zijn denk ik. Ik heb laatst ook met het carter op de grond gezeten, maar gelukkig alleen een paar krassen erop.
Niks gehoord of gevoeld . Carter is erg dun op die plek , dus oppassen met drempels en dingen die op de weg liggen, voor je het weet ben je 1100 eurie lichter
een opvliegende steen alvast wel en een scherpe rand of uitsteeksel zal ie toch ook altijd deels opvangen denk ik. Een stevige klap natuurlijk niet, dat kan ik aannemen.
Ik ben ook voorstander, maar dat kreng kostte 55 euro en was 3 weken later weer kapot/los. Dus ik kies voorlopig voor de optie zonder. Ooit moet ik toch nog een voorbalk vervangen en dan doe ik misschien wel weer een nieuwe eronder.
Ghehehe, nope, de bevestiging was niet je van het. Mede oorzaak is dus een kromme voorbalk en volgens mij mist er ook nog een ander deel van de bescherming waardoor goede bevestiging niet helemaal mogelijk was.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.