Heren (neem ik aan),
Ik zou nog even terugkomen op dit onderwerp.
Pon heeft vorige week contact opgenomen met de LM. Zij hebben via de customerservice desk te horen gekregen dat voor mijn VIN nummer GEEN aanpassingen nodig zijn van grille en wielkuipen. Dit was wel nodig voor andere 'types' / VINs, maar niet van die voor die van mij. Verder is de auto goedgekeurd voor 750/1500 kg, en als ik problemen zou hebben dan moest ik maar contact opnemen met de Skoda dealer.
Mijn reactie naar de LM was dat ik het vreemd vind dat als een auto is goedgekeurd voor deze kg's, hij toch niet warm zou mogen lopen. Maar de ultimate decision ligt bij hun (een van de weinige keren dat ik zeg dat het niet mijn auto is, maar van de LM).
Nou komt het verrassende: ik krijg afgelopen dinsdag een oproep van de pondealer (geen dedicated skodadealer in de buurt) om een afspraak te maken voor reparatie. Zij hebben een dag vòòr dat de LM door PON geinformeerd werd, een opdracht gekregen om mijn auto aan te passen (kosten PON).
Lijkt erop dat ze binnen Pon langs elkaar heen werken...
Overigens, terugkomend op de mail van Pon naar LM: als de pondealer mijn Vin nummer invoert in de computer, komt er wel degelijk een melding omtrent koeling naar boven, icm trekhaak...
Even terug naar het probleem: bij het trekken van de caravan, bij heet weer (>40), tegen een berg op, viel mijn watertemp van de 90 af en liep op naar 100 en ging mijn olie temp naar 130 en hoger.