RogerS
Forumguru
Dit komt als geroepen!
Tijdens de vakantie al na 3500 km 3 liter olie bijgevuld. Ik had 2 liter meegenomen en dus nog in Frankrijk 1 liter moeten bijkopen.
Vandaag weer thuisgekomen en na een snelle poetsbeurt bij de dealer, was Primair en deze is vorig jaar overgenomen door Wealer (Audi, VW, Skoda en Seat en is 100% eigendom van Pon!), langs gegaan om onder andere over dit probleem te praten.
Bottom line: Bij Audi (en Volkswagen?) is de coulance regeling ruimer dan bij Seat en Skoda. Bij Skoda is het zou dat men eerst de oliemeting moet uitvoeren, op kosten van de klant, en pas daarna mogelijk gaat praten over een coulance regeling. Men wil dus niet vooraf aangeven of en hoe hoog de coulance zal zijn indien na meeting blijkt dat het olieverbruik te hoog is! Ik heb aangegeven dat zolang ik dat niet te horen krijg ik dit niet bij Wealer zal laten repareren maar naar een andere partij toe ga.
Tot op heden al mijn beurten netjes bij Primiar / Wealer laten uitvoeren maar deze houding zijn ze mij als klant kwijt.
O ja zie ook mijn ander topic (http://www.skodaforum.nl/forum/i/ervaring-skoda-mobiliteitsservice-in-frankrijk.27795/) over een mijn ervaring met Skoda Mobiliteitsservice voor Frankrijk.
Dat gaat lekker met Skoda... De kans dat de volgende auto nog een auto wordt van de VAG groep is niet zo heel erg groot...
Tijdens de vakantie al na 3500 km 3 liter olie bijgevuld. Ik had 2 liter meegenomen en dus nog in Frankrijk 1 liter moeten bijkopen.
Vandaag weer thuisgekomen en na een snelle poetsbeurt bij de dealer, was Primair en deze is vorig jaar overgenomen door Wealer (Audi, VW, Skoda en Seat en is 100% eigendom van Pon!), langs gegaan om onder andere over dit probleem te praten.
Bottom line: Bij Audi (en Volkswagen?) is de coulance regeling ruimer dan bij Seat en Skoda. Bij Skoda is het zou dat men eerst de oliemeting moet uitvoeren, op kosten van de klant, en pas daarna mogelijk gaat praten over een coulance regeling. Men wil dus niet vooraf aangeven of en hoe hoog de coulance zal zijn indien na meeting blijkt dat het olieverbruik te hoog is! Ik heb aangegeven dat zolang ik dat niet te horen krijg ik dit niet bij Wealer zal laten repareren maar naar een andere partij toe ga.
Tot op heden al mijn beurten netjes bij Primiar / Wealer laten uitvoeren maar deze houding zijn ze mij als klant kwijt.
O ja zie ook mijn ander topic (http://www.skodaforum.nl/forum/i/ervaring-skoda-mobiliteitsservice-in-frankrijk.27795/) over een mijn ervaring met Skoda Mobiliteitsservice voor Frankrijk.
Dat gaat lekker met Skoda... De kans dat de volgende auto nog een auto wordt van de VAG groep is niet zo heel erg groot...