Ontbrekende opties bij afleveren

O3 vandaag geleverd. Inmiddels bekende verhaal; geen opbergvak onder de passagiersstoel. Ze gaan er achteraan.

Archie

Senior Member
Bij mij 1 opbergvak onder de bijrijdersstoel, 1 afvalbak en klittenband houder in kofferbak. Ik vraag mij af of dit bij een EBL vanwege de audioversterker onder de bestuurdersstoel überhaupt zou passen.
Zit er een audioversterker onder de bestuurdersstoel?
Anyway: ik had een opbergvak handig gevonden en vind dat rare vakje voor het hesje echt nergens op slaan.

Joske

Forumguru
Voetverlichting heeft daar niets mee te maken.. ;)

Waarom heb ik er dan 1 onder mijn passagierszetel maar niet onder mijn bestuurdersstoel?

Omdat de laatstgenoemde elektrisch verstelbaar is en de passagierszetel niet.

Is nog niet opgelost, maar er moet ook nog een strip binnenkomen. Ga er wel vanuit dat e.e.a. helemaal wordt rechtgezet.

Moet de stoel los denken jullie voor het bevestigen van die bak?

Joske

Forumguru
Ik weet het, ik heb het ook gezien. Vraag me alleen af hoe het zit bij een elektrisch verstelbare stoel?

Laatst bewerkt:

Badnews

Senior Member
Ik wist niet dat de O3 zoveel stroom kan leveren...:) (sorry, kon het niet laten)

De elektrische stoel is een apparaat waarmee de doodstraf ten uitvoer kan worden gebracht. De veroordeelde wordt gedood door elektrocutie. De elektrische stoel is vooral in de Verenigde Staten gebruikt.

De ter dood veroordeelde wordt met elektroden op hoofd en ledematen in de stoel gebonden. Vervolgens wordt een elektrische stroom van circa 20 ampère bij een aanvankelijke spanning van 2000 volt door het lichaam gestuurd. De hersenen worden hierbij zodanig verhit dat de veroordeelde overlijdt.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Renzo4000

Forumguru
Mijn dealer, hogenboom uit spijkenisse, zal de ontbrekende opties allemaal alsnog leveren en monteren. Dus dat is netjes opgelost.

Vandaag gebeld door de dealer mijn bakje voor onder de passagierstoel is binnen. :dankje:Zaterdag even langs voor montage of ophalen en lekker eff zelf sleutelen :D
Dealer zegt anderhalf uur werk te hebben aan opbergvak. Dat doet mij vermoeden dat de stoel eruit gaat...

Petrolhead

Forumguru
Stoel moet er idd uit, anders is het geen doen, je hebt nul ruimte en zicht met de stoel er nog in.
Bij een O2 althans, zal bij een O3 niet veel anders zijn.
Anderhalf uur lijkt me wel iets teveel, stoel is er binnen 10 minuten uit, montage 20 minuten, stoel er weer in 10 minuten. Dus drie kwartier is al ruim gerekend, ex rook/plaspauzes... :D

Oeps, ik vergeet het loskoppelen van de accu en de wachttijd daarna.
Zie daar, anderhalf uur! :tongue:

Börker

Actief lid
Goed dat ik dit nog even lees. Volgende week wordt de mijne afgeleverd zal ik eens even goed kijken of alles er wel bij is! Liever geen verrassingen!:dankje:

Bovenaan Onderaan