Zit er een audioversterker onder de bestuurdersstoel?Bij mij 1 opbergvak onder de bijrijdersstoel, 1 afvalbak en klittenband houder in kofferbak. Ik vraag mij af of dit bij een EBL vanwege de audioversterker onder de bestuurdersstoel überhaupt zou passen.
Hebben ze het al netjes opgelost?O3 vandaag geleverd. Inmiddels bekende verhaal; geen opbergvak onder de passagiersstoel. Ze gaan er achteraan.
denk ik wel als ik zo de tekeningen zie in ETKA. De bak zelf moet vastgeschroefd worden, mss dat ze dat met een handig hulpstuk en "op de tast" ook kunnen....Moet de stoel los denken jullie voor het bevestigen van die bak?
Ik wist niet dat de O3 zoveel stroom kan leveren... (sorry, kon het niet laten)
.
maak er een fotoreportage van zou ik zeggenZaterdag even langs voor montage of ophalen en lekker eff zelf sleutelen
Dealer zegt anderhalf uur werk te hebben aan opbergvak. Dat doet mij vermoeden dat de stoel eruit gaat...Vandaag gebeld door de dealer mijn bakje voor onder de passagierstoel is binnen. Zaterdag even langs voor montage of ophalen en lekker eff zelf sleutelen
Dealer zegt anderhalf uur werk te hebben aan opbergvak. Dat doet mij vermoeden dat de stoel eruit gaat...