De reactie van mijn dealer is :
Als het afvalbakje ontbreekt dan kan je deze op komen halen bij ons. Het opbergvak onder de passagierstoel ontbreekt inderdaad. Dit is een fout in de brochure. Ik kan hier helaas niks mee doen.
Dat is toch exact wat hij gedaan heeft?zou toch eens navragen of er niet iets te regelen valt.
Allemaal geleverd door dezelfde dealer?Er zijn de afgelopen weken vier O3's afgeleverd bij ons bedrijf. Allemaal gemaakt na week 45. Kleine analyse gedaan en zou het toeval zijn:
- 2x leder achteraf = geen opbergvak
- 2x geen leder achteraf = wel opbergvak
dat houdt toch geen steek??- 2x leder achteraf = geen opbergvak
- 2x geen leder achteraf = wel opbergvak
Ja, ik bedoelde om toch nog even om de tafel te gaan.Dat is toch exact wat hij gedaan heeft?
De reactie van mijn dealer is :
Als het afvalbakje ontbreekt dan kan je deze op komen halen bij ons. Het opbergvak onder de passagierstoel ontbreekt inderdaad. Dit is een fout in de brochure. Ik kan hier helaas niks mee doen.
Dus Muntstad lost het bij jouw ook netjes op....Nope, gewoon gevraagd hoe hij het op gaat lossen. Kwam uit zichzelf met het voorstel.
Waar heb je deze besteld en wat kost dat?Opbergvak onder de voorstoel (bestuurder) heb ik onlangs zelf in mijn O2 geplaatst.
Moet de stoel er wel even uit, paar klemmetjes in het stoelframe drukken en dan 4 schroeven erin.
Lijkt veel werk maar valt best mee, voor een dealer dus ook.
Wel multitorx dopbit 10 nodig, die heb je meestal niet standaard in je schuur/garage liggen.
Lijkt me voor een O3 dan vergelijkbaar te gaan.