Ontbrekende opties bij afleveren

Bakkertje

Forumguru
@Klaasje nee hoor, die zit nog gewoon in mijn auto ;)

@Canon-Eye die opmerking staat inderdaad in de folder waarin foto's staan van uitvoeringen die mogelijk opties bevatten die in NL niet verkrijgbaar zijn. Skoda gaat natuurlijk niet per land foto's maken.
Dat neemt niet weg dat wanneer je een auto besteld met opties zoals in de prijslijst vermeld staan, deze ook daadwerkelijk geleverd moeten worden.
Zou wel erg schraal zijn als je bijvoorbeeld elektrische stoelverstelling besteld en deze enkel op de berijdersstoel zit en niet op de bijrijdersstoel.
Begrijp me niet verkeerd, want je moet jezelf wel afvragen in hoeverre je je gelijk wilt halen, maar ik denk dat je behoorlijk sterk staat eerlijk gezegd. Het zou voor mij een principekwestie kunnen worden zo'n gevalletje vergeten bakje..

Mikevv

Lid
Ik heb een nieuwe greenlineaire business en ik beschik wel over 2 afvalbakjes en klittenband dingetjes achterin.
maar ik mis de bak onder passagiers stoel en nog belangrijker de zonnebril klep in het dak!!!

Mikevv

Lid
Gisteren Dago in Doetinchem maar eens gbeeld waar de auto wegkomt. Konden mij niet zo zeggen hoe dit kan, moest maar keer langsrijden. Volgene week maar eens doen.

Bakkertje

Forumguru
@Mikevv Waarom zou je langs moeten rijden voor ontbrekende opties? Denken ze dat ze zelf wel de bak onder de stoel kunnen vinden? :deuk:

Nou ja, ze willen in ieder geval in gesprek en dat is stap 1. Ze hadden het ook af kunnen doen met een foutje in de prijslijst o.i.d.

Darkside

Forumguru
Ze willen hem natuurlijk de brochure overhandigen waarinstaat de opties en wijzigingen zomaar veranderd kunnen worden en dat de dealer daar niets aan kan doen ;)

Maar idd. op zich mooi dat je op gesprek kan.
Is vaak ook beter dan telefonisch of via mail. Suc6 iig

e-wal

Lid
@Mikevv Neem nog even de oude en nieuwe prijslijsten -niet folders/brochure- mee (ook in die van januari staat alles nog netjes genoemd), controleer in welke week je auto is gemaakt...

Nog meer voor een goede voorbereiding?

widojo

Actief lid
Wat voor versie heb je? met of zonder elektrische stoelen?

Verder heb ik Elegance Business Line; 1 afval en geen opberg.

Bij mij 1 opbergvak onder de bijrijdersstoel, 1 afvalbak en klittenband houder in kofferbak. Ik vraag mij af of dit bij een EBL vanwege de audioversterker onder de bestuurdersstoel überhaupt zou passen.

pr0mo

Lid
Hier een GL BL met comfortstoelen maar zonder opbergvak onder de passagiersstoel. Over een opbergvak onder de bestuurdersstoel kan ik in de folder bij standaarduitrusting niks vinden.

Renzo4000

Forumguru
Die is er toch echt:

G8r0hIC.png

pr0mo

Lid
Ik zie het, ga met bovenstaande zaken zeker de dealer confornteren. Ik ben trouwens ook de Driver Activity Assistant niet tegengekomen via de instelling. Nog maar een keer goed kijken en anders is dit ook voor de dealer.

Ik heb trouwens WEL een Phonebox terwijl dat niet standaard is op de GL BL.

tk23

Actief lid
Wagen besteld en om geen risico te nemen heb ik de verkoper op mail laten bevestigen dat alles wat in de prijslijst staat ook geleverd zal worden.

De brilhouder in het dak, bijvoorbeeld.

Wat het opbergvak betreft, ik kon het zelfs niet meer in optie nemen in België. Wordt niet meer gemaakt, zei de verkoper me.

Bovenaan Onderaan