JeSko
Forumguru
Haha @Rosinfield
En hij stinkt natuurlijk ook niet ben je nog vergeten…. Dat zeggen honden bezitters ook altijd! Tot dat ik op mijn werk in die vieze gore stinkende auto’s moet stappen en bijna over mijn nek ga!Nou nou wat een negativiteit omtrent het hebben van honden jongens. Je kunt een hond ook opvoeden en aanleren waar hij/zij wél de behoefte kan doen. 1 van onze honden loopt praktisch altijd los maar springt niet op auto’s, pist of schijt niet in de straat en loopt bij me of komt als ik roep… wie ben ik daarmee tot last dan?
@Rosinfield
Met de gedachte dat jij de laatste twee honden zou hebben en daarmee de keuze voor iedereen zou maken om een soort uit te laten sterven
Dan moet je toch beginnen met de oorzaak?
Ik vind dat de huidige homosapiens toch goed bezig is om de huidige ecosystemen om zeep te helpen.
Daarmee wil ik zeggen dat als er een hogere macht aan de touwtjes kon trekken, onze touwtjes ook maar door moest knippen?
En hij stinkt natuurlijk ook niet ben je nog vergeten…. Dat zeggen honden bezitters ook altijd! Tot dat ik op mijn werk in die vieze gore stinkende auto’s moet stappen en bijna over mijn nek ga!
bijzondere treffende vergelijking of aanvulling of wat je er ook mee wil zeggen…..
terug ontopic:
Het is gewoon kl*te als je schade door toedoen van een ander hebt zonder dat er een briefje is!