Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@JeSko ideaal die panelen op de cactus, wanneer ga je de cactus verkopen?:D

Waarom verkopen? We hebben hem eens een keertje te koop gezet, kwamen enkel koopjesjagers op af die geen geld hadden, en mijn vrouw zij toen weet je wat we houden hem, ik rijd er graag mee en het kost niet veel, en klaar ermee. Ik wou destijds een tweede VAG puur om het gemak van bij één garage te kunnen gaan op onderhoud, maar eerlijk is eerlijk er is geen verdere goede reden om de Cactus van de hand te doen, had al snel geen zin meer in dat gedoe van particuliere verkoop, zoeken naar een andere auto nadien, pff neen.

eriktv

Forumguru
Heel herkenbaar, van katten wordt alles maar normaal gevonden en is het “de natuur” dat wij in onze tuin wekelijks half aangevreten vogellijken en stront vinden. Erger is nog dat er één elke nacht via onze auto op de zolder van onze open garage sprong. Tientallen krassen, vooral op de plekken waar op-/afspringen gebeurde. Heb nu voor €600 aan hout gekocht en de boel dichtgemaakt…

F9B71DD7-D4D8-4269-9B23-D6E9EC11DA98.png

JeSko

Forumguru
Inderdaad @eriktv , katten zijn een ware plaag hier, ik woon in Meerhout, de inwoners noemt met de Katten, kattendorp bij uitstek aangezien we bekend staan om onze zwerfkatten. Onze kat blijft binnen of in onze tuin, die doet haar behoefte en dergelijke in haar kattenbak, daar hebben andere mensen geen last van en zo hoort het.

PizzaPieter

Donateur
Dit K#tkatten en k#tpoezen....hou die smerige beesten lekker binnen.

Ben inmiddels €200 verder om die sch*#tbeesten uit mn voor en achtertent te 'piepen' en nog....op een zonnige dag, komt die vieze stront lucht me tegemoet terwijl ik een biertje achteroverklots in de tuin.

An sich niks tegen huisdieren overigens, ook voor honden heb ik een zwak als het lieve brave beesten zijn, maar wel bij een ander....een poes vind ik per definitie zinloos.. die schijten in mn tuin, pissen bij mn voordeur en slapen op mn auto.

Kapotfokken/doorfokken is overigens sneu, maar ander onderwerp.

Houdoe.

Goofy@5E

Forumguru
Het zijn dieren die niet beter weten, maar ik blijf van mening dat de schuld voor 100% bij baasjes ligt, is zoals met kleine kinderen , direct duidelijk maken wat kan en niet, (mijn mening hė)

Goofy@5E

Forumguru
Ooit zelf meegemaakt, kleine van overbuur staat buiten, ik rij weg en stop, doe men deur open voor praatje met buur, kleine komt af en wil zich laten opmerken (10 j zoiets) en vind het nodig om zijn 2 handen vol moder af te kuisen aan binnen kant van deur, waarna hij lacht en , ,,né,, zegt, gevolg 2 parallelle moderstrepen van onder raam tot beneden, bibi direct in de moed, gewoon direct handelen, effe deur dicht doen, oeps ne kleine nog tussen de deur, sorry buurman ben verder, ga men deur kuisen, heeft da nooit meer geprobeert,
Oh ja, heeft er niks aan overgehouden, Just goe verschoten,
Tis gewoon een kwestie van opvoeden,

leon-cupra

Forumguru
Dus niet aangeleerd :tongue:

onze is ook niet echt een avonturier. Zit vnl in onze tuin of bij de buren. Verder gaat ze niet.
Onze eerste kat was een stuk avontuurlijker. Ging een stuk verder maar ging spijtig genoeg bij de verkeerde buren. Op een morgen lag zo dood aan de achterdeur. 9/10 vergiftigd :mad:
Tweede kat kwijt gespeeld. Zitten nogal wat andere katten in de gebuurte waaronder een paar baasmakers. Op een bepaald moment begonnen met ze buiten te laten. Eerste dag lukte goed. Bleef in de tuin. En s avonds kwam hij terug binnen. Dag erop nog eens geprobeerd. S middags niet meer te zien en daarna nooit meer :wavecry: vrees dat hij opgejaagd geweest is door de andere buurtpoezen en wss opgemerkt is door andere mensen en binnen genomen geweest is. was nog redelijk klein. Waren beide rosse katertjes en kids wouden dezelfde naam.
Na een tijd beslist om toch nog eens te proberen om een kat te houden maar het mocht absoluut geen rosse kater meer zijn en moest absoluut een andere naam krijgen (beetje bijgeloof denk ik). En deze poes is ondertussen al een paar jaar bij ons. Super lief beestje maar ze doet haar behoefte af en toe ook bij de buren.

JeSko

Forumguru
Dankjewel @Peter-036 , en ik heb weer wat on topic.

De velgen van CMS zouden al twee keer bij ons aangeboden zijn door DPD, beide keren hebben wij hier niets gezien of gehoord, DPD zou al tweemaal een briefje hebben achtergelaten, tweemaal niets te vinden in de bus.

Contact opgenomen met DPD, en met Grip500, de leverancier van de velgen, Grip500 wist ons te vertellen dat zij er niets vanaf wisten, en we DPD moesten contacteren. DPD gebeld, hebben die pakketten blijkbaar een dikke 1.5 week in hun depot in Lummen gestaan, zonder naar ons verzonden te worden, dit wegens door Grip500 onvolledige opgestelde adresgegevens, DPD heeft deze pakketten daarom teruggezonden naar Grip500, zij zijn nu in afwachting van deze pakketten en gaan dan op onze vraag onze centen terugstorten. DPD liegt dus in eerste instantie over het verzenden van hun pakketten naar ons, en over de communicatie via hun bezorger, want die mens is hier nooit geweest en dat weten ze. En Grip500 liegt over hun communicatie met DPD, want DPD zegt dat ze alles hebben doorgegeven aan Grip500.

Met dat teruggestorte geld rijden we dan naar een lokala velgenboer in Mol, geven we een 100 euro meer uit, worden ze gelijk op de banden gelegd, en klaar.

Goede service online is echt nog lastig te vinden, met PostNL echter hebben wij nooit zo'n gezeik. Jammer dat je de transportfirma niet kan kiezen.

MarcoO2

Forumguru
DPD liegt dus in eerste instantie over het verzenden van hun pakketten naar ons, en over de communicatie via hun bezorger, want die mens is hier nooit geweest en dat weten ze. En Grip500 liegt over hun communicatie met DPD, want DPD zegt dat ze alles hebben doorgegeven aan Grip500.
Of GRIP500 ook liegt weet je niet, want waarom zou DPD ook hierover niet liegen?

Maar wat een drama, dit soort gezeik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan