Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ja inderdaad @MarcoO2 , dat klopt. Één van de twee liegt dus of ze liegen beide, ja je kan het maar hebben e, altijd wat bij mij en het is nu niet dat ik het speciaal zoek ofzo :laugh:
 

CharlesTucker

Forumguru
Ik hoop dat je inderdaad je geld een beetje snel terug op de rekening hebt staan. En hier ook geen fan van DPD, gaat ook wel vaak goed gelukkig, maar als we hier problemen hebben met leveringen is het wel vaak DPD. PostNL, DHL en onze favoriet, UPS, gaat eigenlijk altijd wel goed. DPD heeft ook de meest morsige wagens rondrijden, en sinds ik een keer vol in de ankers moest op de snelweg omdat twee van die DPD autootjes vanaf een oprit vlak voor me in een keer doorschoten naar de linkerbaan op een 3-baans snelweg ben ik wel klaar met die lui. Kennelijk op vrijdagmiddag nog even stoer willen doen samen, kleine straatrace of zo :(

Over PostNL wel een goed verhaal, onze vaste bezorger belde een een keer aan zonder pakje, hij kwam vertellen dat we hem niet meer zouden zien, hij had een andere baan gevonden, als busschauffeur bij het streekvervoer. Vond ik wel mooi dat ie dat nog even kwam vertellen, het is niet dat we in een dorp wonen waar iedereen elkaar kent of zo, integendeel.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Hier ook slechte ervaringen gehad met DPD; pakket is bezorgd. Waar dan? U was niet thuis, wel hoor. Pakket bij buren zonder berichtje.
Maar is die bezorger niet toevallig je overbuurman?
 

JeSko

Forumguru
@CDK

Dat kan je wel zeggen ja, een toepasselijkere forumnaam zou onderhand "Pechvogel" zijn :maakmegek:

Achja, het zij zo, zal vast goed komen, of niet, dat kan ook :jaja:
 

Lowietje72

Senior Member
Iedere bezorgdienst heeft zijn voors en tegens. Zeker nu iedereen door het thuiswerken en thuisblijven het thuiswinkelen heeft ontdekt. Met DHL kon ik voorheen geen afspraken maken hun app is om te janken, maar de laatste tijd gaat het redelijk.
 

leon-cupra

Forumguru
Heel veel afhankelijk van de chauffeur , niet zozeer van de firma. In de depots verloopt alles meestal wel goed. De miserie begint meestal vanaf het moment dat het ingeladen wordt bij de chauffeur die het moet leveren. Als je zo een pipo hebt in jouw regio, heb je steeds miserie.
Wij verzenden 20-30 pakketten per dag, internationaal. Problemen doen zich altijd steeds voor in dezelfde regio dan. En plots stopt de miserie(wss wanneer chauffeur ontslagen is of een andere job heeft). maja aan de andere kant, de werkdruk die die gasten hebben en tegen een karig loon … tja … dan neem je het soms niet nauw met de regeltjes.
 

Tees

Donateur
Ontzettend balen dit @JeSko! Heb t ook al een paar keer gehad, gelukkig nooit met heel dure dingen.

De bezorger is zeker belangrijk, maar hier is t eender zo met DPD: altijd drama, al jarenlang.
DHL ging een tijd heel slecht, nu een ander bezorger en is t veel beter. De enige constante plus bij ons is PostNL, nooit enig probleem, en dat al vele jaren met meerdere bezorgers. Enige wat ze van mij wel eens mogen veranderen is dat als je een pakket gaat ontvangen, dat je de locatie naar t dichtsbijzijnde PostNL punt kan veranderen zonder een extra dag kwijt te zijn. Ik heb nml een PostNL punt tegenover m'n huis, en daar komen de pakketten ook nog om 9u s ochtends aan :jaja:
 

JeSko

Forumguru
Wij hebben een prima wijkagent die betrokken is in de community, zij kan op zijn minst eens gaan informeren, en de hele buurt weet en heeft bewijs dat zijn hond altijd los loopt, die hond heeft ook zijn kot in zijn voortuin, die niet omheind is. Mag niet. Die buurman is trouwens voor vanalles gekend, hebben hem zelfs al eens meegesleurd met een speciale unit.
 

MarcoO2

Forumguru
De vraag is natuurlijk of je er iets mee opschiet. Vooralsnog heb je geen enkel bewijs. En bij dit soort types helpt een goed gesprek niet, maar werkt het eerder escalerend.
 

JeSko

Forumguru
Klopt wel Marco, zullen zien, aan mij kan hij ook een kwade hebben, two can play that game. Ik pik het niet dat klojo's door laksheid mijn zuurverdiende auto's beschadigen.
 

JeSko

Forumguru
Nog zo'n handigheidje/gimmick van de Cactus, achteraan kan je de raampjes niet laten zakken, wel openzetten :) kinderen vinden het in elk geval geweldig. 20210814_115933_copy_1814x2419.jpg 20210814_115935_copy_1814x2419.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan