Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn 309 GTi had in de middenconsole bij de handrem 2 schuifjes om de ramen op een kier te zetten. In 1990!

Verstuurd vanaf mijn SM-M315F met Tapatalk
 

eriktv

Forumguru
Dat had ik bij m’n ouders achterin de ‘86 Nissan Micra ook toen ik nog erikje tv was, kwam lekker veel lucht door.. :itwasntme:
 

JeSko

Forumguru
Afspraak gemaakt om de Cactus helemaal apart te zetten, onze inmiddels bevriende wrap artiest gaat de Cactus in volgende kleurstelling en patroon decoreren. Nadien gaat dan op basis van de kleuren ook een gepast setje velgen gekozen worden. Er zal grijs, zwart, en rood gebruikt worden. En het rood is het rood van Bliksem McQueen in de laatste Cars film, het rood van zijn eigen wrap. Zie foto.


Deze foto is maar een snelle bewerking, maar het geeft een idee.

IMG-20210815-WA0000.jpg

Rode tint Bliksem.

Cruising Lightning McQueen.jpg
 

PizzaPieter

Forumguru
Hey @JeSko

Vooropgesteld: 'smaken verschillen'.

Ik hou niet zo van dat vlekkerige, maar hé...als jij er een blij man van wordt (en de buurthond de auto niet meer kan zien kmdat hij gecamoufleerd is) dan is het prima!

Flinke klus, niet?
 

JeSko

Forumguru
Klopt @PizzaPieter maar iedereen mag onverbloemd zijn mening geven hoor, daar stoor ik mij niet aan. En inderdaad best een klusje, gaan de auto een dagje kwijt zijn, maar het is nu niet dat het een Fullwrap is, het wit van de auto blijft behouden, de "camo" komt erop te liggen bij wijze van spreken.

Haha geinig van die hond :maakmegek:

Ps: het is mijn vrouw haar auto en haar idee, heb er zelf niks met te maken, maar ik vind het ook schitterend.
 

JeSko

Forumguru
Ja man erg leuk dat ze zo betrokken is, zou het niet anders willen :D

Thanx! Deze dinsdag folie kiezen en dan datum vastprikken voor de applicatie ervan :D
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben niet zo'n fan van die camouflage patronen, maar kan het wel waarderen als mensen hun auto onderscheidend weten te maken. Zo heb ik 40 jaar terug ook eens iemand gezien met zo'n ouderwets groot Amerikaans slagschip, geheel roze gespoten. Niet mijn smaak, maar wel leuk om te zien.

Wat die uitzetraampjes achter betreft: in de jaren 70/80 veel wegbezuinigd onder het mom van diefstalpreventie (makkelijk vergeten te sluiten, of niet vergrendelen), en volgens mij heeft VAG ook een periode gehad dat de instapmodellen gewoon een dicht vast raam hadden, en duurdere uitvoeringen wel zo'n uitklapraam.
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Begrijpelijk, ik denk dat de meeste mensen zoiets hebben van; hmm... Neen! Maar ach, dat hebben ze ook bij koperen wielen, noem me dan maar anders of gek, dat mag ook, ik houd ervan om auto's helemaal naar m'n hand te zetten, en ik denk dat mijn vrouwtje de microbe ook te pakken heeft haha. :D
 

MarcoO2

Forumguru
Hahaha briljant dit. Een cactus is op zich al een knotsgekke auto, daar daniets nog veel gekkers van maken mag ik wel. Dit gaat niet om mooi of lelijk (mijn mening zal wel duidelijk zijn), dit gaat om anders dan anders zijn. En dat gaat we lukken.

Ben benieuwd naar het resultaat: hopelijk heb je met de auto van moeders de vrouw meer geluk dan met je eigen upgrades ;)
 

hemi24

Forumguru
Wat die uitzetraampjes achter betreft: in de jaren 70/80 veel wegbezuinigd onder het mom van diefstalpreventie (makkelijk vergeten te sluiten, of niet vergrendelen), en volgens mij heeft VAG ook een periode gehad dat de instapmodellen gewoon een dicht vast raam hadden, en duurdere uitvoeringen wel zo'n uitklapraam.

Grappig, terwijl je de uitklapramen tegenwoordig juist veel op budgetmodellen terugvindt..!
Meestal past men dan op de achterportieren uitklapramen toe omdat het glas te groot is om in het portier te kunnen laten zakken en toepassen van een extra stijl met vast ruitje een te dure oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan