Japanese Power
Donateur
Diesel is conform NL prijzen, de euro prijzen daarentegen niet.En een jaloersmakende prijslijst.
Diesel is conform NL prijzen, de euro prijzen daarentegen niet.En een jaloersmakende prijslijst.
zo'n zielloze microgolfoven op wielen
je kan ook stil jouw hobby, cultuur beleven ... verlagen, velgje, wrap, ...het staat voor mij voor de ondergang van de passie de hobby de cultuur,
het is nog steeds een vrije keuze. Alleen wordt de keuze om EV te rijden financieel gestimuleerd (en laat mensen daar nu een zwak voor hebben om geld te krijgen waar ze niets voor moeten doen). Denk dat iedere EV-rijder dat met plezier zal toegeven. Naast dat een EV gewoonweg goed rijdt, is het ook lekker voordelig. Waarom zou je 100den euro meer per maand betalen voor wat geluid te hebben? En dan spreken we over een daily, niet over een hobbywagen.en het feit dat het weer opgedrongen werd is me tegen het zere been
is met alles zo hé. Nieuwe technologie is nog steeds duurder dan de huidige technologie. Toen wij onze zonnepannelen kochten, kostte het ook zeker 2x zoveel dan het vandaag kost. Maar ja, toen werd het nog gesubsidieerd en nu niet. En Jan Modaal ... heb daar een hele andere opvatting over, ben ook maar een Jan Modaal, maar probeer als Jan Modaal toch dat extra iets te bekomen (en tot op vandaag lukt mij dat)., nu Jan modaal eindelijk genoeg gespaard heeft om een versleten Batterij op wielen te kopen, gaan ze de subsidies, die van in het begin al niet realistisch waren met zoveel staatschuld en de zeis van Europa boven ons hoofd, intrekken en de EV's belasten. Het is een farce en iedereen die anders gelooft is rijk en profiteert er zelf van.
De elite ligt echt niet wakker van de cadeautjes. De cadeautjes die ze krijgen is peanuts met wat ze verdienen. Heb jij Willy Naessens al in een EV zien rijden ? Of Versluys?? Die blijven lekker met hun Bentleys rijden. Klant van mijn madam ook. Is +100milj waard. Heeft hem gewoon een blubberdikke Range Rover gekocht. Betaalt daar ieder jaar een dikke wagen aan voordeel alle aard , maar wat kan hem +/- 30.000€ per jaar schelen.De (R)overheid, die trouwens al decennia schulden blijven opbouwen met hun cadeautjes aan de elite ( waar ze logischerwijs ook zelf toebehoren ), geeft nooit zomaar subsidies, die subsidies geven ze om nadien de mensen die van deze subsidies genoten hebben extra hard te straffen, zie zonnepanelen, zie de Dieselwagen
Vind jij dat de EV-eigenaar nu genadeloos wordt afgestraft? Omdat men van zin is om wegentaksen in te voeren op een EV? Je weet toch dat je als EV-eigenaar ooit eens iets zal betalen. Is nu ook al de mededeling gedaan dat huidige eigenaars de dans zullen ontsprongen. Dus mij hoor je niet klagen.Maar toch blijft de Belg erin trappen, de grote Jannen vinden toch wel weer een achterpoortje, en de gewone man die destijds goedgevoelig een dure Diesel kocht moest lijdzaam toezien hoe de regering diezelfde diesel met hun regeltjes plots herleide tot waardeloos schroot, weg geld, om vervolgens die zonnepanelen te leggen om goed te doen voor zichzelf en natuur, om daarna daarop keihard gepakt te worden, en met de EV zal het hetzelfde verhaal zijn. Je kan niet ontkennen dat België er op teert om mensen eerst een kluif te geven en ze daarna financieel genadeloos af te straffen.
wat is dat eigenlijk met die “haat” tegenover EVs