18-12-2013: Bijna rondom LED verlichting (met canbus en dus storingsvrij).
Ik heb mijn stadslichten vervangen door goede LED stadslichten, de vorige waren van Pilot, maar deze waren vrij snel defect en er zijn zelfs kleine ledjes vanaf gesprongen.
LED sterkte 6000k (wit/blauw)
2x BAU15S; Knipperlichten aan de achterzijde
2x Festoon 39mm; Kentekenverlichting
2x BA15S; Achteruitrijverlichting
4x T10 5w5 Kunststof schaft (zonder canbus); Standaard achterlichten zonder extra toevoeging
2x T10 5W5; stadslichten
2x T10 5w5; Kofferbak verlichting
1x Festoon 39 mm (tijdelijk met 36mm); Verlichting tussen de leeslampjes in het dakhemel
Edit Nog onderweg naar mijn huisadres: Inmiddels zijn de lampjes gearriveerd, helaas zonder canbus, maar dat vermoeden had ik al.
4x BAZ15D; Achterlichten die ook voor de remlichten worden gebruikt
20-12 Edit:
To Do:
2x BAU15S; Knipperlichten aan de voorzijde willen nog niet werken. Ik zal het dit weekend nogmaals proberen. Momenteel zitten daar weer de standaard oranje lampen in.
Inmiddels is dit ook al weer getest en lijkt het erop dat ze het helaas niet aan de voorzijde doen. De lampjes zijn verder OK, ik zal kijken of dit is op te lossen met andere ledlampen of met een weerstand ivm het canbus signaal.
Verder nog extra lampen bestellen, ik kom met name het volgende tekort:
2x Festoon 39 mm in de portieren
2x T10 5w5 in een kleinere formaat voor mijn leeslampjes
Wellicht nog 4x BAZ15D bestellen met Canbus of een weerstand er tussen plaatsen (wat het goedkoopst/beste werkt)
Koplampen waren al voorzien van Xenon verlichting en de stadslichten passen daar met de kleur goed bij.
Hier alvast een aantal foto's