Onze Octavia II, wordt verbouwd

CDK

Forumguru
Ik zal waarschijnlijk maar 1 witte variant gaan gebruiken en 1 weggeven aan een auto hand-was-straat hier in Eindhoven.
Wat ik met de rest doe moet ik nog even bekijken, maar als ik ze over heb, dan laat ook het hier wel weten. Tot die tijd kun je ze gewoon via Ebay bestellen.
Hoeveel heb je er besteld dan?
Eventueel wil ik er ook wel 2 van je overnemen hoor mocht je er over hebben.....

Kiswum

Forumguru
Ik heb er 5 in totaal, 2x wit, 3x zwart.
Het kan best zijn dat er 2 zelf gebruik (mits het goed gaat) en dat ik de zwarte weg zal doen. Ik ben bang dat die niet heel erg op zullen vallen achter het raampje.

CDK

Forumguru
Nee zwart ga je niet zien idd, ik zou ook voor de witte gaan, dus zal ik ze zelf moeten bestellen op eBay

Kiswum

Forumguru
Roze of babyblauw is eventueel ook mogelijk ;)

Kleine update (ik heb helaas een aantal stickers verkeerdom ontvangen, waarbij je de sticker aan de buitenkant moet plakken ipv aan de binnenkant, 2 waren overigens wel goed afgedrukt):
IMG_20140105_151659.jpg

Laatst bewerkt:

Kiswum

Forumguru
Bij deze nog deel 2 van de "upgrade".
P.s. ik moet de auto nog laten poetsen :)

a2abyju8.jpg
8ady5enu.jpg
pe2ysa5y.jpg
ary4unev.jpg
zydava8e.jpg

CDK

Forumguru
Ik ben er voorstander van om de logo's te laten zitten, maar in dit geval.... goed gedaan! Je gaat tenslotte niet met Seat wielen in het rond rijden! :)

Kiswum

Forumguru
Ik mocht ze bijna niet kopen van vrouwlief vanwege het Seat logo, maar ik kon haar overtuigen dat ik er wel "makkelijk" andere kapjes op kon plaatsen van Skoda.
Dezelfde avond had ik deze stickers gevonden en besteld.
Met een föhn en (te veel) lijm is het toch nog redelijk goed gekomen.
De kleine man is blij dat er weer mooie stickers op de auto zitten.

Oh ja, ze zijn ook verkrijgbaar met het nieuwe zwarte logo, maar ik vind dat niet bij een auto van dit bouwjaar erbij horen :)

Kiswum

Forumguru
Ik wil nog even terug komen de bestelde stickers met "hand wash only". Wees er zeker van dat je het perfect in het Duits kan uitleggen.

Ik heb ter compensatie van mijn stickers 4 nieuwe mogen ontvangen, hierover later meer.

Ik bestelde in eerste instantie 3 zwarte stickers die je vanuit de binnenkant van de auto op het raam moet plakken (zodat het leesbaar is vanuit de buitenkant).
Na de bestelling realiseerde ik me dat zwart niet de goede kleur is en heb ik 2 extra witte stickers besteld met dezelfde beschrijving.

Na enkele dagen ontving ik 1 witte en 1 zwarte sticker die ik inderdaad aan de binnenzijde van het raam kon plakken. De andere witte en 2 zwarte stickers die hadden de plakrand aan de andere kant van de sticker waardoor je ze niet vanuit de binnenkant van de auto kon plakken, maar vanuit de buitenkant.

Als vergoeding heb ik daarvoor vandaag nieuwe stickers ontvangen die je... Aan de buiten kant van het raam/bumper kunt plakken ipv aan de binnenkant van de auto...

Ik heb de bestelling in het Engels geplaatst en antwoorden in het Duits terug gekregen en dit zelf vertaald, maar op en of andere manier is de boodschap niet goed doorgekomen.

Heb je nog stickers nodig die je aan de buitenkant van je auto wilt plakken, dan mag je ze overnemen voor 2 euro per stuk, inclusief verzending.

Laatst bewerkt:

ventovice

Senior Member
Als je nu nog 2 witte stickers voor aan de buitenkant 'over' hebt, dan wil ik ze wel hebben!
Doe maar een PB-tje met je rek.nr.

Wat betreft je mijlpaal: doe jij over 1 km (van 99.999 naar 100.000) 5 minuten?! :tegek:
(dat is nl. omgerekend 12 km/h...)

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik had geen problemen met bestellen.

Wel aangeven in je paypalnotitie dat je innenkleber wilt + kleur en aantal, verder hoef je dan niet heel goed in duits te zijn

Lijkt op foto net of sticker iets scheef zit?

Mijn sticker is een fractie anders

20131208_124547.jpg
Inderdaad anders, dat strijkijzer hoort er niet op thuis eigenlijk @Kiswum :(

Wild Chocolate

Senior Member
Ik had geen problemen met bestellen.

Wel aangeven in je paypalnotitie dat je innenkleber wilt + kleur en aantal, verder hoef je dan niet heel goed in duits te zijn

Lijkt op foto net of sticker iets scheef zit?

Mijn sticker is een fractie anders

20131208_124547.jpg

Alleen op de andere kant nog een sticker "Do not tumble dry"

Bovenaan Onderaan