Opgehaald: Skoda Octavia Combi RS Race Blue

LT83

Forumguru
inderdaad een vinger voor een ruitenwisser, hand voor navigatiesysteem, arm voor een setje velgen en twee benen bij diefstal auto lijkt mij heel redelijk :D

Rallye

Forumguru
Bedankt voor de tips. Ik zal dinsdag de dealer eens even bellen, anders de onderdelenlijn

Over strafmaat laat ik mij liever niet uit; daar is het het moment niet voor. Ik begrijp gewoon de lol niet. Ook al ben je bezopen, waarom doe je dan zoiets? Ik heb wellicht een erg rustige jeugd gehad (deels wel ingehaald tijdens mijn studie), maar de neiging tot vernieling (niet per ongeluk, maar doelbewust: mijn andere buurman vond zijn grijze container terug op zijn even grijze Volvo) heb ik nooit gehad.

Antera

Donateur
wisser kost de kop niet maar het feit dat ze het moedwillig hebben afgebroken is wel erg triest. Maar idd voorzichtig met los maken je hebt zo je ruit aan diggelen als je iets te gek wringt

Rallye

Forumguru
Vandaag de zomerbanden er weer op. Kleine reparatie: nieuwe modules voor de kentekenplaatverlichting achter. Die bleken verregaand geoxideerd: ik kreeg ook een melding in de maxidot van het ene lampje dat geen contact meer maakte. Garage heeft geen oorzaak (vochtprobleem o.i.d.) kunnen vinden.

CDK

Forumguru
@Rallye, als ik me niet vergis komt bij de combi's vaker oxidatie voor rond de kentekenverlichting, heb je gecheckt bij verwijderde kentekenverlichtingsunits op corrosie?

Rallye

Forumguru
Het laatste bericht van @Corné de Kluijver had ik niet gezien. Daarom deze late reactie: nee, de garage heeft de nieuwe lampjes gemonteerd, dus ik heb niets gezien. Wel hebben ze laten weten in de klep geen nattigheid te hebben aangetroffen....

Overigens gisteren een cadeautje van mevrouw Rallye:

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Maar eens nadenken wat we daarmee moeten........

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Rallye, dat is minder zeg, er rijden legio mensen zo rond, maar ik zou er gek van worden en ze opnieuw laten opmaken..... zonde hoor!

Rallye

Forumguru
Ja, ik heb al gekeken naar eventuele reparateurs (niet echt hier in de buurt), of een nieuwe velg. Straks gaan de wintervelgen erop, dus heb ik nog wel wat tijd. Maar inderdaad, elke keer als ik naar mijn auto kijk doet het zeer.....

Bovenaan Onderaan