Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo442

Forumguru
Misschien ten overvloede, maar graag altijd je naam invullen bij "ik kom langs" als je aan 1 of meerdere activiteiten wil meedoen!! ;)

Vermogensrun:

1: Joske
2: Mike (Skoda 1.8T)
3: Mark (Skoda 1.8T) (OVB )
4: Corné
5: Internetboarder (OVB )
6: Rem82Sch (OVB )
7: Blackokkie2 (OVB )
8: Luuk Thijssen (OVB )
9: Pendragon (OVB ) wil graag prijs weten
10: Kippie-style (OVB ) getuned en chip op maat
11: Flem_nl
12: Plaza (OVB)

Ik kom langs:

2: ertromp
4: Gieltje
5: henriz
6: internetboarder
7: Desperado (OVB )
8: Peter-036 (OVB )
9: Corné
10: Jee13
11: R.Heikamp (OVB )
12: Rem82Sch (OVB )
13: Blackokkie2 (OVB, hangt van datum af)
14: Sparkie (OVB )
15: Luuk Thijssen (OVB )
16: Andrehj
17: Kiswum
18: Pendragon
19: Cordoba (OVB)
20: Kippie-Style (OVB)
21: Flem_nl
22: Falcon (na juni ivm levering O3)
23: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)
24: Blacky
25: Plaza (OVB)
26: Leo 442 (OVB, hangt van datum af)

Aanwezige VCDS goeroe's:

1: Antera
3: Jee13

Deelnemers VCDS aanpassingen:

1: Falcon (na juni ivm levering O3)
2: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)
3: Corné

CDK

Forumguru
De chiptuning of chippen op maat is inderdaad achteraf, dus niet de dag zelf. Dit omdat ze graag kwaliteit willen leveren en de klant niet het gevoel willen geven dat het "snel snel" bandwerk is op de dag van een meeting. Op de dag zelf zal er een intekenlijst liggen waar je dan kan op intekenen welke jou recht geeft op een procentuele korting op een chiptuning.

Qua rollen, zal er ook een maximum aantal deelnemers kunnen rollen. Met de nieuwe platforms van de wagens van tegenwoordig is het moeilijker om de wagen degelijk vast te leggen met de spanriemen. Bijvoorbeeld een Golf 7 kan wel tot een halfuur duren om vast te leggen terwijl een O2 op 5 min vastgesjord is.

1 wagen zal waarschijnlijk getuned worden als zijnde een demo.

De BBQ is ook in orde, max aantal eters is er niet.

Qua prijzen van rollen en tunen zijn we nog in onderhandeling. Om jullie een idee te geven, de laatste meeting van Seatonline lag de prijs voor rollen op €75.

Zo, verdere info volgt nog wel ;)
Die ene demo om te chippen dat moet jij zelf zijn dan neem ik aan!!
BBQ heb je goed geregeld!!
Voor de onderhandeling over de prijzen heb je nog tijd genoeg ;)

Kiswum

Forumguru
Is de auto van Joske nog steeds niet getuned dan? Je kunt dan misschien beter een standaard Octavia pakken en kijken wat je daaruit kunt persen :tongue:

Noord26

Forumguru
Kan, maar ik houd niet van OVB-lijstjes. Daaruit is gebleken toen ik een dergelijke lijst maakte met OVB-tjes voor de JD groepsaankoop dat van die club er juist legio nooit meer reageerden en niet op kwamen dagen.

Kan beter concreet kijken of je daadwerkelijk kan en dan inschrijven. Ipv nu meteen ja te zeggen en OVB erbij te zetten. Scheelt meteen een hoop gedoe nu en achteraf voor degene die het probeert te regelen. Een beetje pro-actieve houding van mensen die willen komen is niets mis mee. Maar dat hangt ook weer samen met concreet een datum kunnen tonen en tijdstip waarop het zou moeten gebeuren.

;)

Blackokkie2

Forumguru
Probleem is dat het nog vrij ver weg is (het najaar) en velen dus nog geen definitief ja of nee kunnen zeggen. Terwijl je nu al wel een inventarisatie van de bereidheid wil maken.

CDK

Forumguru
@Noord26, daar is wat voor te zeggen, ik had nochtans bij de TVS meeting maar 2 leden die niet waren komen opdagen, waarvan 1 zich op de dag zelf nog had afgemeld. Het kan dus ook wél prettig werken, maar heb wel heel veel tijd moeten steken in PM's dat wel ;)

Noord26

Forumguru
@Corné de Kluijver

Maar 95% van andere mensen kunnen niet de tijd er in steken die jij er in gestoken hebt. Vergeet dat niet. Daarom ga ik mij pas melden als er wat meer bekend is. Ik heb ook interesse, maar zonder datum of tijd kan ik geen serieuze interesse tonen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Misschien ten overvloede, maar graag altijd je naam invullen bij "ik kom langs" als je aan 1 of meerdere activiteiten wil meedoen!! ;)

Vermogensrun:

4: Corné
5: Internetboarder (OVB )
6: Rem82Sch (OVB )
7: Blackokkie2 (OVB )
8: Luuk Thijssen (OVB )
9: Pendragon (OVB ) wil graag prijs weten
10: Kippie-style (OVB ) getuned en chip op maat
11: Flem_nl
12: Plaza (OVB)

Ik kom langs:

5: henriz
6: internetboarder
7: Desperado (OVB )
8: Peter-036 (OVB )
9: Corné
10: Jee13
11: R.Heikamp (OVB )
12: Rem82Sch (OVB )
13: Blackokkie2 (OVB, hangt van datum af)
14: Sparkie (OVB )
15: Luuk Thijssen (OVB )
16: Andrehj
17: Kiswum
18: Pendragon
19: Cordoba (OVB)
20: Kippie-Style (OVB)
21: Flem_nl
22: Falcon (na juni ivm levering O3)
23: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)
24: Blacky
25: Plaza (OVB)
26: Leo 442 (OVB, hangt van datum af)
27: Ridley

Aanwezige VCDS goeroe's:

1: Antera
3: Jee13

Deelnemers VCDS aanpassingen:

1: Falcon (na juni ivm levering O3)
2: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)
3: Corné

Cordoba

Forumguru
@Noord26 ik begrijp je argumentatie volkomen, en er zit ook wel iets in. Aan de andere kant om een globaal idee te krijgen wat betreft de aantallen mensen enz. die je kunt verwachten, kun je het lijstje pakken en er een bepaald percentage afhakers vanaf trekken, om een beetje een beeld te krijgen voor hoeveel mensen je drank, BBQ en parkeerruimte moet hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan