Kijk uit wat je zegt hè, voor je het weet ga je als racist door het leven hahahaVas is nr. 39 op de lijst van de Chinees
Nee hoor, tussen fase en nul gewoon 230V.Kijk dat zijn de echte @ertromp , alleen denk dat de netspanning ervan iets te hoog ligt in deze......
Tijd voor een nieuwe accu? Tip kijk eens op eBay daar willen ze wel eens goedkoop zijn lees eurotje of 30~40Ik houd het bij VCDS en VDS Pro
Maar ik heb nog veel te weinig ervaring met VCDS en me laptop in auto's. Elke keer als ik 2 aanpassingen heb gedaan moet ik me laptop weer opladen voor de volgende 2 aanpassingen. Ben een hele avond bezig met 6 aanpassingen
Van eBay komen de accu's meerendeels uit Duitsland ik zelf heb ze ook wel eens besteld zijn echt wel goed hoorNog een tip, een accu uit China is vaak te mooi om waar te zijn. Koop liever een accu van de leverancier van je laptop of kies er 1 waarbij je minimaal 6 maanden garantie krijgt (replacedirect biedt dat volgens mij aan)
Kunnen wel uit Duitsland komen maar zijn toch echt in het verre oosten gemaakt, er staat geen enkele fabriek voor dit soort batterijen meerVan eBay komen de accu's meerendeels uit Duitsland ik zelf heb ze ook wel eens besteld zijn echt wel goed hoor
Ik zelf vaak .nl (zie je vaak al wat het ongeveer kost in euro's) en vink daar wereldwijd aanIk gebruik vaak ebay.com en kon daardoor ook vaak buiten Europa terecht
Duitsers leveren inderdaad vaak wel kwaliteitsproducten.
Zou kunnen maar dat kan je nooit van te voren weten dat geld voor alles natuurlijkKunnen wel uit Duitsland komen maar zijn toch echt in het verre oosten gemaakt, er staat geen enkele fabriek voor dit soort batterijen meer
in Europa.
Het is wel mogelijk dat het battery pack in Duitsland wordt samengesteld met de cellen uit het verre oosten.
Vindt hij niet handig had ik al aangeboden (scroll maar omhoog) leek mij ook het makkelijkstGewoon een 12v --> 220v adapter gebruiken
Kun je de batterijen thuis laten om ze te ladenGewoon een 12v --> 220v adapter gebruiken