Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

R.Heikamp

Forumguru
Ter info ik heb een 300w omvormer in de auto liggen mocht die nodig zijn is die te gebruiken hoor kan met gemak 2 à 3 laptops voeden

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Ter info ik heb een 300w omvormer in de auto liggen mocht die nodig zijn is die te gebruiken hoor kan met gemak 2 à 3 laptops voeden

Is niet erg handig aangezien de auto's op elke keer ander plek staan. Je bent mobiel met de laptop en heb daarvoor een autolader liggen. Dat is makkelijker om van auto naar auto te springen. Maar thnx voor het aandod

Joske

Forumguru
het meest ideale is, denk ik toch, dat je een 2e batterij hebt welke ondertussen zou kunnen opladen. Zodat je kunt wisselen van zodra de eerste plat gaat.

Noord26

Forumguru
@Noord26 ik begrijp je argumentatie volkomen, en er zit ook wel iets in. Aan de andere kant om een globaal idee te krijgen wat betreft de aantallen mensen enz. die je kunt verwachten, kun je het lijstje pakken en er een bepaald percentage afhakers vanaf trekken, om een beetje een beeld te krijgen voor hoeveel mensen je drank, BBQ en parkeerruimte moet hebben.

Een globale indicatie is altijd prettig natuurlijk! Maar gezien het verleden met vorige meetings heb je helemaal geen topic nodig om te weten dat er toch genoeg mensen op komen dagen en hoeveel het er ongeveer gaan zijn. Dat is een beetje hetzelfde als afvragen of je volgens jaar een nieuwe 'vrienden van Amstel live' moet gaan organiseren zonder te weten hoeveel bier er exact gedronken gaat worden en wie er allemaal bij gaan zijn.

;)

Wat betreft die afmeldingen wat ik organiseerde: daarvan was er geen eentje niet op komen dagen van Skoda forum NL. Dat waren er (gelukkig) van andere fora.

:troost:

Vanenkelen

Forumguru
Leuk om te zien dat zo'n topic binnen een paar dagen, op z'n rotterdams gezegd "uit de klauwen escaleert.... :tegek:" Niet bij te houden qua leeswerk. Geeft alleen maar aan hoe de meetings leven en iedereen daar enthousiast over is! Mijzelf incluis.

Ik sluit me eigenlijk alleen wel aan bij de argumentatie van Noord26. Veel meer dan een interessepeiling is het op deze manier nog niet. Maar ik ben wel geïnteresseerd. Vond het heel leuk bij TVS en als het qua datum uitkomt ga ik zeker mijn best doen om er bij te zijn. Dus voor het overzicht ook even het lijstje aangevuld. Keep up the good work @Joske !!!!

Misschien ten overvloede, maar graag altijd je naam invullen bij "ik kom langs" als je aan 1 of meerdere activiteiten wil meedoen!! ;)

Vermogensrun:

1: Joske
2: Mike (Skoda 1.8T)
3: Mark (Skoda 1.8T) (OVB )
4: Corné
5: Internetboarder (OVB )
6: Rem82Sch (OVB )
7: Blackokkie2 (OVB )
8: Luuk Thijssen (OVB )
9: Pendragon (OVB ) wil graag prijs weten
10: Kippie-style (OVB ) getuned en chip op maat
11: Flem_nl
12: Plaza (OVB)

Ik kom langs:

1: Joske
2: ertromp
2: Mike (Skoda 1.8T)
3: Mark (Skoda 1.8T) (OVB )
4: Gieltje
5: henriz
6: internetboarder
7: Desperado (OVB )
8: Peter-036 (OVB )
9: Corné
10: Jee13
11: R.Heikamp (OVB )
12: Rem82Sch (OVB )
13: Blackokkie2 (OVB, hangt van datum af)
14: Sparkie (OVB )
15: Luuk Thijssen (OVB )
16: Andrehj
17: Kiswum
18: Pendragon
19: Cordoba (OVB)
20: Kippie-Style (OVB)
21: Flem_nl
22: Falcon (na juni ivm levering O3)
23: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)
24: Blacky
25: Plaza (OVB)
26: Leo 442 (OVB, hangt van datum af)
27: Ridley
28: Vanenkelen (OVB, hangt van datum af)

Aanwezige VCDS goeroe's:

1: Antera
2: ertromp
3: Jee13

Deelnemers VCDS aanpassingen:

1: Falcon (na juni ivm levering O3)
2: Hetzer ( Fabia Monte Carlo 1.2 TSI)
3: Corné
4: Gieltje

5: Vanenkelen (OVB, aanzetten achterlicht bij DRL)

andrehj

Forumguru
Zal wel lukken op VAS5054A, althans zeker op een O2 FL en ik verwacht ook voor de S2. Zal voor de zekerheid de VAS ook meenemen tijdens de meeting :D
Het gaat zeker bij een S2, althans, mijn dealer is dat zonder problemen gelukt.
Maar ik wist niet dat er ook forummers met VAS waren? Goed bezig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan