Antera
Donateur
neem alvast een extra batterij mee!
Nie nodig heb er andere oplossingen voor en zal me accu niet meer plat gaan die dag net als bij TVS.
neem alvast een extra batterij mee!
je sluit je laptop aan op de zonnepanelen van de Superb van Corné ?Nie nodig heb er andere oplossingen voor en zal me accu niet meer plat gaan die dag net als bij TVS.
Ter info ik heb een 300w omvormer in de auto liggen mocht die nodig zijn is die te gebruiken hoor kan met gemak 2 à 3 laptops voeden
Ter info ik heb een 300w omvormer in de auto liggen mocht die nodig zijn is die te gebruiken hoor kan met gemak 2 à 3 laptops voeden
@Noord26 ik begrijp je argumentatie volkomen, en er zit ook wel iets in. Aan de andere kant om een globaal idee te krijgen wat betreft de aantallen mensen enz. die je kunt verwachten, kun je het lijstje pakken en er een bepaald percentage afhakers vanaf trekken, om een beetje een beeld te krijgen voor hoeveel mensen je drank, BBQ en parkeerruimte moet hebben.
Het gaat zeker bij een S2, althans, mijn dealer is dat zonder problemen gelukt.Zal wel lukken op VAS5054A, althans zeker op een O2 FL en ik verwacht ook voor de S2. Zal voor de zekerheid de VAS ook meenemen tijdens de meeting
mja, hoe Erik (@ertromp ) dat weer klaar gespeeld heeft is me ook een raadsel. Vast even het toilet van zijn dealer gebruikt en ondertussen een VAS-kast in zijn jaszak gemoffeld ofzo?Het gaat zeker bij een S2, althans, mijn dealer is dat zonder problemen gelukt.
Maar ik wist niet dat er ook forummers met VAS waren? Goed bezig!
http://www.ebay.com/bhp/vas-5054a-v19@ertromp, is VAS ook legaal te koop of is dat een (il)legale versie