Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
dat is toch het plan alleszins!

ik kan alleen maar een programma opstellen en mooie kortingen voorzien, de sfeer.. die maken jullie zelf hoor! :D

Kiswum

Forumguru
Uhm, jullie zijn met de auto hè of pakken jullie een hotelletje?
Verder Grolsch in Brabant? Nono... Bavaria, Dommelsch en Belgisch bier kunnen jullie krijgen :tongue:

Kiswum

Forumguru
Nog een presentje van mijn collega met zijn Golf, ik weet niet of er een vergelijkbare motor tussen zit van Skodalid.
e2a2u3a2.jpg

Joske

Forumguru
180 naar 200 is 20 :-) beetje weinig als ik vergelijk met de andere leveranciers. Chip op maat blijft zover ik kijk beste investering meer waar voor je geld, maar dan moet er eerst ffkes een downpipe onder
dan kijken we ofwel elk naar iets anders ofwel heb je nu al meer vermogen dan origineel?

Kippie-style

Forumguru
dan kijken we ofwel elk naar iets anders ofwel heb je nu al meer vermogen dan origineel?

Op hun site heeft de octavia 1.8T 150 pk en gaat naar 190 maar hij heeft standaard 180 dus als ik dan bij seat kijk gaat ie naar 210 bij Vw weer naar 215 en bij audi is het 200. 3 dezelfde motoren 3 verschillende waardes

Joske

Forumguru
dit is omdat het blok in veel verschillende modellen gebruikt is met zeer uiteenlopende vermogens.. gaande van 150 tot 240pk. Denk daarbij maar aan de Audi TT in het laatste geval. Je hoeft er dus niets raars achter te zoeken ;)

Kippie-style

Forumguru
dit is omdat het blok in veel verschillende modellen gebruikt is met zeer uiteenlopende vermogens.. gaande van 150 tot 240pk. Denk daarbij maar aan de Audi TT in het laatste geval. Je hoeft er dus niets raars achter te zoeken ;)

Dat weet ik de golf GTI en de seat cupra 150pk
De tt octavia en Leon 180pk
De golf GTI edition 225
Maar ging mij er meer om dat voor de octavia dan een fout staat 150-190 terwijl die standaard al 180 heeft. Dus niet echt aantrekkelijk omdat je nu niet weet hoeveel pk je op uit gat komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan