Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
nochtans heeft de Octavia '98 - 2006 standaard wel degelijk 150pk hoor.. en de Octavia RS 2000 - 2004 standaard 180pk.

Dus die van jou, staat er gewoon niet tussen ;)

EDIT: alleszins, ik heb zonet VAG Techniek een mail gestuurd met al de vragen die er vandaag gekomen zijn (ook betreffende chiptuning op maat). En dan zal ik eens vragen wat jouw blok aan winst zou kunnen krijgen. Goed? :)

Kippie-style

Forumguru
nochtans heeft de Octavia '98 - 2006 standaard wel degelijk 150pk hoor.. en de Octavia RS 2000 - 2004 standaard 180pk.

Dus die van jou, staat er gewoon niet tussen ;)

EDIT: alleszins, ik heb zonet VAG Techniek een mail gestuurd met al de vragen die er vandaag gekomen zijn (ook betreffende chiptuning op maat). En dan zal ik eens vragen wat jouw blok aan winst zou kunnen krijgen. Goed? :)

Top :)

Klopt inderdaad wel, mijn wagen een echte nep RS ;), heeft de 110KW versie oftewel 150 Pk standaard van de 1.8T blok. Nou is die van mij al gechipt en dus niet echt standaard meer :D

EdK

Forumguru
ach zet antera nu hij toch niets te doen heeft maar achter de BBQ en de gezelligheid is vorige keer bij TVS gekomen door Lovely en haar zoon met de muziek die ze voor jullie heeft verzorgt !!??
En VAG techniek tuned blijkbaar geen Yeti's als ik de prijslijst zo door blader......
En tunen ze nu op de dag zelf of mot je naderhand met een opgehaalde kortingsbon weer een keer langs komen ?

Desperado

Forumguru
Voor ik me helemaal de schompes zoek, weet iemand of het mogelijk is de 1.6 van ondergetekende te tunen?
En wat levert het op qua vermogen, verbruik?
En natuurlijk; wat kost dat ongeveer? *is een Ollander hé*

R.Heikamp

Forumguru
Voor ik me helemaal de schompes zoek, weet iemand of het mogelijk is de 1.6 van ondergetekende te tunen?
En wat levert het op qua vermogen, verbruik?
En natuurlijk; wat kost dat ongeveer? *is een Ollander hé*

Dat zou ik graag ook willen weten voor mijn model is daar meer uit te halen dan 68 pk die ik nu heb?

Kiswum

Forumguru
Lovely heeft haar auto in december een beurt laten ondergaan bij haar oude werkgever, ik vroeg me een aantal dagen geleden ook af hoe het met haar was.

De 1.6mpi motor is nagenoeg niet te tunen. Vagtechniek zal geen tijd steken om hier iets voor te ontwikkelen doordat de kosten voor de klant veel hoger liggen dan de baten. Toevallig had ik in het begin van deze week hier iets over gepost :)
In post #291 had ik dat geplaatst.

Desperado

Forumguru
Ik had al zo'n idee, maar om nou 20 pagina's door te worstelen als iemand het antwoord zo nog wel weet :thumbsup:
Dan zien we het bij de volgende Skoda wel weer. Blijven we voorlopig gewoon zo doorrijden.

Joske

Forumguru
@EdK

klopt inderdaad, het model Yeti staat er niet tussen (zal ik even vernoemen in de volgende mail ;) ) MAAR jouw motor staat er wel tussen heb ik gezien. Bij de VW-afdeling, dus vermoed dat tunen geen probleem zal zijn. En inderdaad, kortingsvoucher te bekomen op de dag van de meeting. Naderhand afspraak maken voor daadwerkelijke tuning. Dit omdat ze kwaliteit willen afleveren en sommige ECU's 2u werk vragen en ze geen bandwerk willen doen op de dag van de meeting zelf. :)

Joske

Forumguru
Kleine update betreffende jullie vragen:

@Cordoba : betreft het detailen, dit kan binnen gebeuren (elektriciteit voorhanden) alleen waar Lucas wat schrik voor heeft is de geluidsoverlast van de rollenbank/

De A/C onderhoud kan op de dag zelf (@Luuk Thijssen ) van de meeting gebeuren, duurt wel 45 min per wagen, dus plaatsen zijn beperkt!

Chiptuning op maat geen enkel probleem, dat doet VAG Techniek ook ( @Kippie-style ). (ben in onderhandeling over de prijs van chip op maat ;) )

Items uit webshop (@ertromp ) zijn niet allemaal voorradig, op voorhand bestellen en dag meeting afhalen kan natuurlijk weer wel.

Garage-sale (@Kiswum ) niet van toepassing ;)

Betreffende de specifieke vragen voor chiptuning afhankelijk van wagen en motortype, stelde Lucas van VAG Techniek voor om deze vragen rechtstreeks aan hem te stellen. Dat werkt vlotter en sneller ;). Gebruik daarvoor volgend emailadres: info@vagtechniek.nl

Oh en Lucas stelde ook een springkussen voor, als ik nu naar de vorige meeting kijk waren er niet zo veel kinderen bij. Zijn er mensen die nu al weten dat hun kinderen mee komen? Zo ja, hoeveel kinderen zouden er in totaal bij zijn?

als er nog vragen zouden zijn, vraag maar raak ;)

grtn

Joske

Kiswum

Forumguru
Bedankt voor deze heldere update. Wat betreft kinderen, die van mij komt misschien even langs, maar te kort om daarvoor een luchtkussen voor op te zetten. Kan op de plaats van het luchtkussen geen barbecue :tongue:

Joske

Forumguru
ja lijkt me wel het beste, je mag natuurlijk steeds nadien het antwoord terugkoppelen hier, is misschien wel interessant voor de andere forumleden met een 1.8T ;)

Antera

Donateur
Heb gekeken voor de 1.8T 20v maar 20 pk erbij beetje weinig doen hun geen chip op maat?

Das heel weinig ja. 40Pk erbij moet makkelijk kunnen zonder problemen met standaard auto. Chip op maat wel iets meer nodig dan alleen downpipe :-) . 4bar druk regelaar geen overbodige luxe daarnaast ook meteen andere koppeling anders moeten ze hem begrenzen op 350Nm :D en misschien nog wel dat kleine beetje extra.

Maar zal ook wel lukken bij VAGT

Maar ik ga wel achter de BBQ hoor geen probleem

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan