Opzet nazomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Uhm, jullie zijn met de auto hè of pakken jullie een hotelletje?
Verder Grolsch in Brabant? Nono... Bavaria, Dommelsch en Belgisch bier kunnen jullie krijgen :tongue:

Gelukkig, ik was al bang dat je met Hinneken zou beginnen (Heineken, Den Bosch), maar er zijn nog genoeg andere Brabantse alternatieven (op fles): Budels, St. Servattumus (Schijndel), De Liefde (Geldrop, maar ze brouwt in andere brouwerijen), Oirschotse brouwerij (vroeger Kroon), La Trappe, De Roos (Hilvarenbeek) of Kollenburg (Den Bosch) om me te beperken tot de regio en brouwerijen met bier op fles (overigens is het lijstje nog lang niet compleet).

Kiswum

Forumguru
@Antera, held! Ik kan wel een barbecue meenemen en meehelpen om te bakken, maar ik weet niet of mensen zitten te wachten op "koken op kolen".

2amypaju.jpg

Desperado

Forumguru
Ik teken ook voor het hapje eten. Ben je ook niet afhankelijk van het weer en is net zo gezellig.
Voor ons trouwens alleen een optie als het geen kinderweekend is. Uit eten met ons allen is nogal een prijzige aangelegenheid en iets teveel van het goeie.

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Hapje eten is altijd gezellig, wanneer ik bij de meeting kan zijn ga ik zeker mee! Alleen moeten we dan denk ik wel zorgen dat e.e.a. vooraf gereserveerd is zodat ze ons verwachten en ook een beetje aansluit op het programma bij VAG-techniek. Wanneer we eerst 1,5uur moeten wachten om te kunnen gaan eten is dat voor mij geen optie.

Laatst bewerkt:

Kiswum

Forumguru
Je kunt in Nuenen eventueel prima uit eten en gratis voor de deur parkeren.
Aantal goedkope opties:
- De Bengel, ook geschikt voor kinderen (ballenbak aanwezig) heeft 3 gangen keuzemenu's tussen de 21 en 27 euro
- Comigo, hier wil ik al een tijdje naartoe. Braziliaanse keuken en voor nog geen 25 euro heb je een onbeperkt buffet.
- een aantal snackbars, shoarma bars, Chinese restaurants en pizzeria's

Kiswum

Forumguru
Het is overigens wel heel erg lastig in te reserveren doordat je vaak op de dag zelf echt weet wie er is gekomen en mee-eet.

Telefoontje op de dag zelf met bijv de lokale chinees is vaak al genoeg he. Informeer je simpel of ze plek hebben voor x aantal man en bij het antwoord ja, zeg je oke reserveer maar.

Antera

Donateur
Willen de heren een Poll omtrend dit? Dan wil ik die wel aanmaken en kunnen we een paar stekjes gaan uitzoeken waar het eventueel goed te doen is voor ons. Een grote groep zal het dan vrees ik wel zijn.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Ik zeg doen. Heb er wel zin in. Simpele opties zijn er ook zoals met die meewillen na de meeting een MacD pakken ofzo. Weet uit ervaring dat zoiets ook vaak wel erg gezellig is:-)

Kiswum

Forumguru
Het is ook belangrijk om te weten wat het budget zal zijn, de een wil alleen even een snelle hap (van een tientje) om daarna terug te gaan naar het gezin, de ander gaat voor een rustige gebalanceerde maaltijd (van 40 euro).
Kom maar op met de poll!

Kiswum

Forumguru
Ik denk dat het inderdaad handig is om te weten wanneer de meeting plaatsvind en daarna kun je aangeven of je komt en blijft eten.

Cordoba

Forumguru
Behalve Nuenen, kun je ook kijken of er in Eindhoven een geschikte gelegenheid is te vinden. Met 15 minuten rijden kun je het grootste deel van Ehv. bereiken, dus wat dat betreft is de afstand geen probleem, alleen zou ik geen gelegenheid in het centrum uitzoeken: teveel kans dat mensen bij het zoeken naar een parkeerplaats de groep kwijt raken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan