Mooie kleur, leuke opties en lekker veel voordeel die "Tour" uitvoering.
Inderdaad een leuke aanbieding, maar een Tour die extra aangekleed is met min of meer een gelijkwaardig uitrustingsniveau als de Elegance met wat opties, scheelt geen honderden euro's in vergelijking met die Elegance. Ik heb het een tijdje geleden uit zitten vergelijken en ik kwam op een prijsverschil van zo'n 400 euro, alleen had de Elegance in dat geval nog stoelverwarming en chromen accenten in het interieur (niet te bestellen op de Tour). Dus uiteindelijk is het voordeel wat lager dan de 670 euro die voorgespiegeld wordt (al hebben ze die berekening gebaseerd op de standaarduitrusting van de Ambition en dan komt het meer in de richting), maar ach... ik zal niet klagen
Chatslet zei:
Half juli bij de dealert, dan rij je er eind julie mee weg. Das inderdaad snel. De levertijd van een Fabia is rijkelijk lang. Half maart besteld, wordt deze week pas bij de dealer afgeleverd en half juni kan ik hem pas halen.
Ik hoop het! Kan ik in augustus al lekker rondtoeren. Voor jou nog maar twee weken dus. Je hebt er al een week of elf opzitten, dus het einde komt in zicht!
Vind het overigens reuze spannend om 'm op te halen. Heb alleen een rode Citigo gezien en die zag er prima uit in het echt, maar het is toch altijd even afwachten hoe het uitpakt als je bestelt n.a.v. enkel foto's en video's op internet.