Privacy Shades beschikbaar voor de O3 HB

Badnews

Senior Member
volgens de tekening moet er dus een uitsparing zitten.

Bijlagen

• foto-4.jpg
    foto-4.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 87

cali05

Forumguru
heb even zelf ook gemaild naar de leverancier en kreeg het volgende antwoord:
" Bedankt voor de info, u heeft als een van de eerste een set voor dit midel ontvangen. Heeft u een foto, dan kan ik dat doorspelen naar de fabriek".
Ik ben zo vrij geweest om jouw foto's mee te sturen Badnews, heb geen licht meer om foto's te maken.

Desperado

Forumguru
Diezelfde mail heb ik ook gehad. Gelukkig was het bij mij alleen een slechte instructietekening.
Ze lossen het wel netjes op als het goed is.

Badnews

Senior Member
En ik heb nog geen mail terug gehad... en ze hebben me foto's al :)

verder goed om te horen dat ze het correct oppakken..

cali05

Forumguru
Wacht er al een jaar op en heb ook al meerdere malen gemaild. Verwacht niet dat ze komen voor de HB

cali05

Forumguru
Ik bedoel dat ik een jaar heb gewacht op sonniboys voor de HB. Met de PS gaat het vast goed komen

cali05

Forumguru
Antwoord van PS i.v.m. de Shades voor het achterraam van de HB:
"Heb bericht van de fabriek, de shade moet niet in de uitsparing worden gedrukt maar komt bij het derde remlicht over het kunststof heen aan de buitenzijde".

O3-Rider

Senior Member
Begrijp ik het goed dat het dan domweg over het remlicht zit? Ofwel niet meer strak lang de ruit?

Foto? Kan het op de foto van Badnews net niet goed zien namelijk. Het lijkt me er dan niet echt professioneel uitzien en daarmee een gemiste kans voor de PS. Tenzij ze aangeschaft kunnen worden zonder achterraam.

Badnews

Senior Member
Ik heb hetzelfde mailtje gehad, en verteld dat dit geen nette oplossing is, en dat het plastic van het remlicht zal horen bij trillen.
zal het vanavond eens toepassen en weer fotos online zetten (en mailen)

Desperado

Forumguru
Slechte oplossing. Ik zou daar niet mee akkoord gaan. Die van de O1 passen wel perfect, dus moet voor alle andere types ook kunnen lijkt me.

Bovenaan Onderaan