Privacy Shades beschikbaar voor de O3 HB

Inmiddels zijn er ook Privacy Shades voor de combi! Ik heb ze gisteren ontvangen en ben erg tevreden! Tenminste, de kleine gilt niet meer als we op een zonnige dag op pad gaat :dankje:

• Leuk
Waarderingen: CDK

030

Forumguru
Ja, is geen gezicht. Ik heb al jaren SB's en die bevallen prima en bestaan wel uit 1 deel.

@030 pas op hè... Geen gezicht! :bloemen: Ik heb er geen last van, aangezien het super strak tegen elkaar zit. Sonniboys zijn prima, alleen een stuk duurder (ruim €50,-) en dat alleen om in geheel voor de achteruit te hebben. Vond ik zonde van het geld, maar dat is persoonlijk. :thumbsup:

bonyuri

Actief lid
Voor de achterruit moet je gewoon de affabriek unit pakken welke uit de kofferklepdeksel (wat een woord) komt. Ziet er goed uit en kan ook makkelijk opgeruimd worden.

Waarom zou een privacy shade voor de achterruit uit 2 delen moeten bestaan?

Frank C

Forumguru
Waarom zou een privacy shade voor de achterruit uit 2 delen moeten bestaan?

Zou aan de gebruikte productie technologie kunnen liggen; de machines kunnen grotere afmeting niet aan cq het is lastig(er) om benodigde toleranties (en dus de passing in de auto) aan te houden. En speelt wellicht vervoer een rol; weet niet of ze opgevouwen dan wel in originele vorm worden verpakt en verstuurd.

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Als ik voor zo'n aftermarket systeem zou gaan, dan zouden het Sonniboy's worden, dat staat net een beetje netter. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het laten tinten van de ramen, al dan niet d.m.v. folie. Zeer binnenkort wil ik deze modificatie ook bij mijn S2 laten uitvoeren.

• Leuk
Waarderingen: TL@

D_R1978

Senior Member
Heb ook SBs geplaatst, vind het ergens wel jammer dat het nodig is gezien ik ook al sunset heb. Vind de combi van die twee wel een beetje overkill, maar alleen sunset doet echt te weinig voor mijn twee kabouter achterin.

030

Forumguru
@030 pas op hè... Geen gezicht! :bloemen: Ik heb er geen last van, aangezien het super strak tegen elkaar zit. Sonniboys zijn prima, alleen een stuk duurder (ruim €50,-) en dat alleen om in geheel voor de achteruit te hebben. Vond ik zonde van het geld, maar dat is persoonlijk. :thumbsup:

Sonniboys zijn gewoon de mooiste optie en als liefhebber wil je die. Ik zou me altijd blijven ergeren aan die lelijke scheiding.

Deze keer trouwens wel mazzel met de aanschaf; de SB's hebben me 140 euro gekost als het ik me goed herinner.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan