Privacy Shades beschikbaar voor de O3 HB

Frank C

Forumguru
Sonniboys zijn gewoon de mooiste optie en als liefhebber wil je die. Ik zou me altijd blijven ergeren aan die lelijke scheiding.

Deze keer trouwens wel mazzel met de aanschaf; de SB's hebben me 140 euro gekost als het ik me goed herinner.

Was met kortingscode actie? Zal beetje in de gaten houden, want voor die prijs is het een no-brainer.

TL@

Forumguru
Mooiste blijf toch gewoon laten tinten aan 95%. Op mijn eerste O2 had ik Sonniboys, op de 2 volgende had ik getinte ruiten. Het tinten is toch een stuk comfortabeler, de ramen kunnen open (en zijn dan ook echt open) en het ziet er gewoon beter uit.

• Leuk
Waarderingen: CDK

gerven

Lid
Let wel heel goed op je klemmetjes! Ik had deze shades op mijn O2 en was er snel een paar kwijt, passagiers schuren er langs en slaan met de deuren etc. Dan zit je ermee.

EdK

Forumguru
klemmen kwijtraken als de schermen er in zitten ??
Wel dat vind ik heel knap als dat lukt.... en ook als ze er uit zijn moet je toch echt wel een winkelhaak in je kleding trekken voor ze loskomen.
En bij dichtdoen van een deur en al loskomen..... dan zitten ze toch echt verkeerd gemonteerd....

Ben nu met de 3e set ( fab / RR en Yeti ) bezig en nog nooit een klemmetje kwijtgeraakt

Bovenaan Onderaan