Ja, het lijkt erop dat ze wel heel professioneel bezig zijn daar.
Het is een verhaal dat alweer een tijdje loopt maar ik ben verder alweer een paar maanden niet geweest.
Ik ben het volledig met je eens, ik ben dan ook meteen in de auto gestapt toen ik die nota had liggen voor de eerste keer. Ik ben erheen gereden, nota met onderstreepte regels voorgelegd, maar de betreffende persoon was er niet.
Laten kopiëren, zou op teruggekomen worden. Is gedaan, zou opgelost worden. Nou dan ben ik er klaar mee.
Maar toen kwam de herinnering, weer contact gehad, zou worden opgelost. 2e herinnering... contact gehad gisteren via de telefoon... later een CC van de betreffende persoon... wordt opgelost.
Ik ben er inderdaad stellig in niet eerste te gaan betalen om vervolgens te wachten tot er misschien een creditering komt, waarop ze opeens zeggen "Jaa, meneer van Diepen.... maar dát hebben we niet beloofd", of iets in het verlengde daarvan.
Ik blijf wel vriendelijk, tot het moment dat het persoonlijk wordt, want dan heb ik de neiging boos te worden. Maar daartoe zal het wel niet komen hoop ik. Ze lossen het maar op, ik hoor het wel.
Ik laat wel weten hoe het afloopt.