ik heb last van vocht in de auto daar door is nu vaak mijn voorruit aan de binnenkant bevroren
Dat is ook zo'n irritant verschijnsel. Daar heb ik ook behoorlijk last van in deze tijd.
Is dit normaal of is dit iets om aan de dealer voor te leggen?
Ik had het in mijn Fabia I ook trouwens.
Door de kou heb ik nu regelmatig last van vastgevroren portieren, omdat de afdicht'rubbers' - die dus deels een soort vilt/fluweel zijn - water vasthouden dat 's nachts kan bevriezen.
En ik heb een lelijke kras op de zwarte B-stijl. Eigen schuld, iets te enthousiast gekrabbeld. Maar hoe kom je eigenlijk weer van zo'n kras af?
ik heb last van vocht in de auto daar door is nu vaak mijn voorruit aan de binnenkant bevroren
Mis ik een link of zo?...dit stukje...
Aha, siliconenspray dus. Dank allen.
En Hetzer, wat bedoe l je met
Mis ik een link of zo?
Ik denk dat het er wel is, maar dat het even geactiveerd moet worden door de dealer/VAG-Com. Ik kan het zo snel niet vinden of de module is gemonteerd.Mijn FII heeft geen gordellampje en piepje. Is dat uitvoering afhankelijk?
Heb het gevonden: Land omcoderen van EU naar Saoedi Arabie, 6 dus, alles blijft hetzelfde echter wordt de deurgong en gordelpiep toegevoegd.Nou, dat is dan iets voor mijn lijstje!
Ik heb het nu echt niet werkend!
Als iemand de VAG-com instellingen heeft, dan zou ik ze graag hebben!