Ook Ik heb weinig problemen.
Binnenkort wel terug met de kitrand. En het wil maar niet lukken met de Parrot Carkit CK3200. Maar ze proberen alles. Hier niets dan lof.
Precies. Laatst mijn 1e onderhoudsbeurt. Zou een 1/2 uurtje duren ik kon er op wachten.Al met al bijna 3 uur bij de dealer gezeten. Terwijl werd verteld dat het met 1 uur klaar zou zijn. Er op wachten doe ik dus nooit meer.
Geachte heren,
Voor de fabia II met af fabriek schuifdak is een verbetering beschikbaar.
Het betreft een extra water afvoer aan de linkerkant van de auto, af fabriek zit de afvoer nl alleen aan de rechterzijde, waardoor onder bepaalde omstandigheden (lees parkeren) een opeenhoping van water in de goot van het dak kan ontstaan, en niet kan worden afgevoerd naar de rechterzijde van de dak afvoer, met lekkage tot gevolg.
Raadpleeg uw dealer
Gisteren naar de dealer geweest. Voor drie dingen:
[*]de Carkit Parrot 3200 LS: De heeft een nieuwe update gehad. Hiermee moeten de problemenen (niet syncen van adresboek) verholpen zijn. Ik ga er een aantal dagen mee rijden en kijken of het goed is nu.
hoe is deze up-date gedaan?
ik heb zelf ook een 3200ls en heb i.d.d het zelfde probleem.
Ongelofelijk. Het wordt nat in de auto en dan is er niks aan de hand??blijf lekkage hebben (lees: 5de keer !).
.................volgens de importeur is er niks aan de hand.
Lijkt mij de enige oplossing, je hebt het al lang genoeg volgehouden zonder resultaat.We zijn momenteel bezig om de koop te ontbinden
Ongelofelijk. Het wordt nat in de auto en dan is er niks aan de hand??
Lijkt mij de enige oplossing, je hebt het al lang genoeg volgehouden zonder resultaat.
Maar dan begint nu natuurlijk het gehakketak over de restwaarde.
Gisteren naar de dealer geweest. Voor drie dingen:
[*]de Carkit Parrot 3200 LS: De heeft een nieuwe update gehad. Hiermee moeten de problemenen (niet syncen van adresboek) verholpen zijn. Ik ga er een aantal dagen mee rijden en kijken of het goed is nu.
hoe is deze up-date gedaan?
ik heb zelf ook een 3200ls en heb i.d.d het zelfde probleem.
Ik moet zegggen dat het wel verbeterd is maar het probleem is nog niet helemaal weg?
Welke telefoon gebruik jij? ik heb een Nokia 3109 classic.
De koop ontbinden lijkt me lastig wanneer je de auto al bijna 2 jaar in gebruik hebt. Misschien dat de dealer de auto wil opkopen voor de prijs van een 2 jaar oude auto met enige schadevergoeding wellicht. Dan zou je al een hele goede deal hebben. Ik weet echter niet of ze dat verplicht zijn of willen doen, misschien doen ze het wel alleen als je wederom een (nieuwe) Skoda koopt.
Windruis bij het rechtervoorportier.
Daar heb ik ook al last van vanaf de aflevering.
De auto is al twee keer terug geweest, maar helaas...
Ook de laatste modificatie heeft niets geholpen.
Binnenkort maar weer eens terug.