:945::super:Ja, daar heb je het al.
deze splintert dus.
sorry
Vandaag met Mevr LenK meegereden over een hobbelige klinkerweg.
Nou dat viel niet mee. Het interieur kraakt van alle kanten. Deur links, dashboard links en rechts, ergens bij de hoedenplank.
Behalve gestegen prijzen is dit ook niet meer zoals het vroeger was (O1 en F1).
Mevr LenK heeft al 2 x gehad dat het rubber van de rechtruitenwisser niet meer goed in het metalen deel van de wisserarm zat en de wisser dus een stuk raam niet meer goed schoonveegde.
Ik kan er voor zorgen dat het elke week, of zelfs elke dag ut het metalen deel glijdt.
Ik bedoel, dat het in dit geval , mijns inziens, duidelijk ligt aan hoe je de wissers schoonmaakt, of er zit een slap rubbertje in.
Kan gebeuren.
En ik denk dat hier eindeloze discussies kunnen worden gevoerd over slecht en goed.
Elke auto heeft wel wat, wellicht "maandagochtendproducten".
Ik weet alleen zeker, dat in ieder geval 1 werknemer in de Skoda fabriek, (hij zegt zelf dat iedereen zo is) meer dan normaal begaan is met zijn Skoda's die ze in elkaar zetten.
Goed verkopen en blijven verkopen is de enige manier om brood op de plank te krijgen/houden.
Ik kan 4 merken op noemen, die ik nieuw gereden heb. (Jij wellicht meer), maar ik ben kritisch en toch zeer tevreden met mijn Skoda.
Maar bovenal met mijn dealer, die enkele zwakheden kent, en ze voor de aflevering heeft aangepast of behandeld.
Dus...de dealer telt ook mee.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij het feit dat het met de kwaliteit droevig is gesteld bij Skoda. Vooral deze Skoda fabia combi 2008 is me vanaf het begin alleen maar tegengevallen. Steeds weer nieuwe dingen die gaan irriteren. Eerst de overmatige aanwezigheid van windruis, dan de schakelproblemen en nu weer de airco.
Geen van deze problemen zijn opgelost.
Of de volgende auto weer een Skoda wordt ligt in de handen van Pon.(inmiddels is dit mijn 3e nieuwe Skoda).