EdK
Forumguru
Soms zit het mee, soms zit het erg tegen. Je hebt van die dagen..............
Vertel wat wil je ons vertellen ??
Is het zo erg of schaam jeje ergens over ???
Soms zit het mee, soms zit het erg tegen. Je hebt van die dagen..............
Ik gelukkig niet, ik bedoelde Bing69 met z'n blower en paaltje.
Wel dat hoeft op dat moment van mij dan ook niet meer !
Zie je die deuk of die kras juist nog meer ! Doet het nog meer pijn !:smirk:
Laat dan maar lekker vies die wagen !
Torx 45......Had vandaag last van een knappend deurscharnier.
Bleek dat de scharnierinbusbout los zat.
Provisorisch even aangedraaid, want het is een torx.
Weet iemand toevallig de maat van deze torx ?
Hieronder zit inderdaad de puntlasnaad van het zijpaneel/dak, vroeger werd dit gecamoufleerd door in de z.g. dakgoot te puntlassen.Daarom hebben veel auto's een plastic stripje zitten tussen dakdeel en zijkant, dan krijg je geen scheuren, althans je ziet ze niet.
Is bij de meeste auto's zo.Het filt bovenaan de portieren raakt verzadigd en bij het openen en sluiten van de deur vallen dan forse druppels op de inzittende danwel het interieur(
Torx 45......
Sorry, Sorry, ik had over het hoofd gezien dat je een Fabia 2 hebt.....ehhhh, nee dus.:ahum:
het betreft hier een speciale torx, een 12 kanter.
die maten zijn ook anders.
en dus heb ik nu een originele Stahlwille 54X - m8
en die past wel.:winkie:
kannonne, wat was dat ding duur.....:407:
Kan het zijn dat er een balanceergewichtje af is geschoten? Deze zitten op (sommige) bladen van de radiale fan, om het te contoleren moet je de fan wel uitbouwen en "buiten" het "huis" laten draaien. Je kunt ze zien zitten op de bladen, 3-4mm lang, stalen clipje. Als er blad inzit maakt ie ook dit geluid trouwens.Ondanks dat mijn blower vervangen is heb ik nog steeds last van een irritante brom/zoem als hij in stand een staat. Bij de dealer in een andere F2 gezeten en ook deze had er een beetje last van, niet zo erg als ik dus.
Zijn er mensen die er last van hebben dat de blower in stand een een brom/zoem maakt???
Kan het zijn dat er een balanceergewichtje af is geschoten? Deze zitten op (sommige) bladen van de radiale fan, om het te contoleren moet je de fan wel uitbouwen en "buiten" het "huis" laten draaien. Je kunt ze zien zitten op de bladen, 3-4mm lang, stalen clipje. Als er blad inzit maakt ie ook dit geluid trouwens.