Vraag me af hoeveel mensen er hier last van hebben? Dan bedoel ik het klapperen/bonken van de vering...
In het begin merkte ik niet zo veel, maar inmiddels 10.000 km verder en nu is het een stuk duidelijker te horen...
The irony in this message....en het bonken nu al aardig zat begin te worden.
omruilen voor een Citigo, die zijn lekker stil en kosten maar de helft (beleeft in eigen ervaring)
Wij hebben sinds kort een Citigo. Ik moet zeggen dat, afgezien van verkeersdrempels, wij hem als een zeer comfortabele kleine ervaren. Lekker stil, zeer degelijk, zuinig en mits flink leuk aangekleed een heel fijne plek om te vertoeven.Nou, ik kreeg dus zo'n Citigo mee toen mijn auto bij de garage stond. En toen stond ik versteld, in negatieve zin. De Fiat Panda uit 2004 waar mijn vrouw in rijdt is nog meer auto dan zo'n Citigo. Lang leve de ontwikkelingen....
Is ook beter voor de pomphouders...Het terugbrengen van de bandenspanning naar 2.3 hielp vervolgens ook mee.
Ik vind dat die vering zodanig slecht is, dat het nog een keer ongelukken gaat opleveren...
Ik rij dagelijks over de A15 naar Arnhem en daar zitten een paar slechte stukken in (met name in het deel Gorinchem-Arnhem. Op sommige plekken zitten richels die de auto bijna laten stuiteren, als je er met 120/130 km/u overheen rijdt. Je merkt gewoon dat de vering het daar niet aankan, hetgeen gevaarlijk kan zijn...
Omdat de dealer het verhaal afdoet met termen als "constructieve eigenschap" en niets doet tot Pon zegt wat ze moeten doen, ga ik het maar zelf aankaarten bij Pon. Want ik merk dat hoe meer ik rij, hoe erger het wordt!
En daarbij kan je zelf altijd nog een verlagings setje laten moteren of iets in die geest.