Da's de zelfde als die ik besteld heb. Ook voor die van mij staat week 26 ingepland. Was er een reden waarom het misschien eerder wordt?Hoi,
Het kriebelt overal !
Mijn GL (artic green + dakrailing) wordt als alles klopt volgende week gemaakt en hoop hem wk26 te krijgen maar volgens de dealer wellicht eerder.
Ik ga morgen even een krik setje ophalen, via marktplaats gekocht nu nog een wiel want ik wil geen reparatie setje !
Succes met het wachten !
Net berichtje gehad van mijn dealer:
De productie van de fabia greenline begint in week 23.
Mag ik vragen wanneer je de order hebt geplaatst, wij hebben op 5 apr. die van ons bij S-Point besteld.Net berichtje gehad van mijn dealer:
De productie van de fabia greenline begint in week 23.
Gelukkig zit die van jouw in week 23.
Dit zal betekenen dat de auto in week 26 kan afgeleverd worden.
Ja, kriebels en vooral veel zin, ik heb em besteld ergens in april bij S-Point in Amsterdam Zuid-Oost.
Ik zag ook de discussie over het reservewiel, althans het gebrek daaraan, en laat ik nou van de week een lekke band hebben hehe. Gelukkig kon ik nog naar de Dunlop garage rijden die het gaatje binnen n kwartier had geplakt alsof het 'n fiets was.
Ikbenwisse: Bedankt voor je reactie, neem aan dat wij ongeveer in dezelfde productieweek uitkomen. Alvast gefeliciteerd en spannende afwachtweken.Redfab: 6 april zaten we bij de dealer en hebben we em besteld.