Joske, waar kan ik die kortingcode vinden?en je kan een kortingscode van het forum gebruiken bij xenonlamp waardoor je 15% korting krijgt op je bestelling
Toch een paar weerstanden plaatsen, heb ik ook, bij mij ook melding ondanks canbus proof led!Ik heb van onze wel gekende vrienden uit het oosten ook een set Led DRL's besteld voor in de S2... Helaas niet error free zoals ze aangeven
Resultaat is wel OK maar ik vind het kut om met die melding te blijven rijden... kan je canbus gewoon laten uitschakelen en heeft dat nog op iets anders impact dan op de meldingen voor verlichting ?
links de nieuwe
Eindresultaat
Link van de leds ?Vandaag ook mijn oct 2 fl dagrijverlichting vervangen door led en dat voor maar €2.67
Zonder storing
2Pcs Super Bright 1156 Ba15S 27 SMD LED 27Led 27Smd 5050 Auto Car Xenon White Bulbs Canbus 382 P21W Color White Yellow DC12VLink van de leds ?
Verstuurd vanaf mijn XT1572 met Tapatalk
Mijn led lamp wordt wel warm maar niet zoals bij de gloeilampen dat je ze niet meer kan vastpakken.Advies: GEEN weerstanden plaatsen! Het plaatsen van weerstanden doet hetzelfde als het uitzetten van de CANBUS controle.... bij een kapotte lamp geeft het GEEN melding. De weerstanden worden LOEIHEET en kunnen niet alleen de boel erom heen HEET maken, mar zelfs doen smelten of brand veroorzaken! Dus.... OF lampjes vervangen voor CANBUS versie, of genoegen nemen met de storingsmelding, of originele lampjes weer terug plaatsen of CANBUS check UIT laten zetten! De weesstandjes wordt DIRECT tussen + en - geplaatst en wordt dus geheel KORT gesloten. Hierdoor wordt de boel serieus extreem heet! De weerstand is binnen een aantal seconden niet meer in de hand vast te houden. Voor mij een NO GO. En om de reden van smelten van uw auto of brandgevaar raad ik het met klem af. Maar ik kan natuurlijk niet voor u beslissen. PS.... CANBUS LED heeft OOK weerstanden, maar ook een regulator en worden om die reden veel minder warm.
Als je de weerstanden op een metalen strip monteert zodat die zijn hitte kwijt kan is er niks aan de hand!Ik heb het hier niet over het lampje, maar over het advies om een weerstand te plaatsen. Deze (externe) weerstand wordt MEER dan heet!