Project LED

MaxN

Donateur
Inmiddels bijna alle lampen in LED omgezet.
Alleen nog de knippers voor en volgens mij de mistlampen achter.
Heb achter een klein kleurverschil tussen de achter(rem)lichten en de stadslichten achter.
De eerst genoemde heeft rode leds en de stadslichten wit.
Maar geeft genoeg licht, de achteruitrij lampen helpen in donker plekken nu ook goed als verlichting :D

Taffy

Forumguru
Inmiddels bijna alle lampen in LED omgezet.
Alleen nog de knippers voor en volgens mij de mistlampen achter.
Heb achter een klein kleurverschil tussen de achter(rem)lichten en de stadslichten achter.
De eerst genoemde heeft rode leds en de stadslichten wit.
Maar geeft genoeg licht, de achteruitrij lampen helpen in donker plekken nu ook goed als verlichting :D

Foto's ?? Altijd leuk......:jaja:

• Leuk
Waarderingen: MaxN

MaxN

Donateur
Wat plaatjes in het donker.
ImageUploadedByTapatalk1444758616.734045.jpg
Close up
ImageUploadedByTapatalk1444758644.396267.jpg
Dimlicht + bochtenverlichting
ImageUploadedByTapatalk1444758650.733060.jpg
ImageUploadedByTapatalk1444758658.233888.jpg
Nog een close up
ImageUploadedByTapatalk1444758665.890335.jpg
Alleen mistlampen met stadslicht
ImageUploadedByTapatalk1444758674.594667.jpg
Achteruitrij licht(vanuit binnen gemaakt)
ImageUploadedByTapatalk1444758683.500281.jpg
In de straat met iets meer omgevingslicht
ImageUploadedByTapatalk1444758696.872806.jpg

Is dit standaard in de S2??
ImageUploadedByTapatalk1444758726.571492.jpg

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Wauw

werkelijk

euhm

Ahhhh+he+s+so+white+_46816974f68ecaa1a572468d58ea54de.jpg

:laugh:

ligt vast aan de fotograaf :deuk: sorry vrouw van @MaxN :bloemen::D

MaxN

Donateur
Ja misschien iets te donker waar ik de foto's heb gemaakt :D:D
En een telefoon is ook niet altijd alles om foto's te maken.

bobbl

Forumguru
Die 2 ledjes bij de binnenspiegel is standaart ja, ik vindt dat persoonlijk erg prettig licht!

Sinds kort heb ben ik ook in het bezit van een S2. Na het lezen van het topic 'project led' heb ik inmiddels ook bijna alle lampen vervangen voor led. De laatste vervanging was de complete binnenverlichting met de "innenraum" lampenset van hypercolor.de. Tot dusver heb ik nog geen storingen gehad, maar na het vervangen van de binnenverlichting kreeg ik een melding dat een van de remlichten stuk is.

Weet iemand waar deze melding vandaan zou kunnen komen? Heeft een van jullie ook eerder ervaringen mee gehad? Kan het zijn dat het aan de portierverlichting ligt?

Oknot

Forumguru
@Djurre Venema , wellicht een schot voor open doel maar kan het zijn dat je remlicht gewoon toevallig kapot is? Volgens mij hangt de interieurverlichting niet aan het canbus systeem dus dat kan het niet zijn vermoed ik.

@Oknot, dat had ik er niet bij vermeld, maar ik heb een paraplu tussen het rempedaal en de middenconsole gedrukt zodat ik zelf de remlichten kon checken. Deze doen het naar behoren. Dat de interieurverlichting niet aan het canbus systeem hangt meende ik ook inderdaad.

Oknot

Forumguru
@Djurre Venema . Ok, tja dan weet ik het niet. Ik weet wel dat ik bij mijn superb een paar dagen na aanschaf ook een melding kreeg dat het rechter remlicht stuk was. Gecontroleerd en lamp was niet defect. Melding verdween ook weer vanzelf. Dit was voor mij ook de aanleiding om alles te gaan vervangen door led. Dit heb ik dus ook gedaan en daarna is de melding tot nu toe niet meer teruggekomen. Hopelijk blijft dat ook zo:dankje:. Dus mischien toch eens de zgn "defecte" lamp eruit halen en dan weer terugplaatsen. Mischien helpt het.

Bedankt voor de input! Gisteren de hele dag onderweg geweest en geen melding meer gehad. De lampen ik kwestie ga ik sowieso nog vervangen.

error404

Senior Member
Vandaag twee stadslichtjes geplaatst in led, prima! Twee stuks voor $3,89 geen canbus fouten. Gekocht op ebay: http://www.ebay.com/itm/181838903326 wel grappig dat dit dan als pakketje binnen komt, gebracht door een aardige meneer van postnl helemaal uit China zonder de verzendkosten (in NL 6,95) dezelfde meneer, hetzelfde busje maar dan gratis. In ieder geval het werkt goed. Past mooi bij de xenon kleur van de lampen. Dat gele lampje brandde altijd zo "gezellig" geel mee. Voor binnenin vind ik dat juist wel mooi, maar voor de voorkant van de auto vind ik hoe witter hoe beter. Tip, gebruik een klein tangetje om de lampjes los te krijgen want ze zitten aardig vast (af fabriek).

mwhite

Forumguru
ik ben ook nog wat leds aan het bestellen.
maar nu zag ik dat ik geen voerverlichting achter heb
eigenlijk nooit opgevallen zit ook nooit achterin :D
is dat altijd zo bij een combi?

Bovenaan Onderaan