Project LED

MacManiac78

Forumguru
Ik heb voor alles LED, mistlampen, dagrijverlichting, dimlicht, grootlicht, stadslicht, knipperlichten, achteruitrijverlichting, remlichten en interieur verlichting. Geen gezemel met weerstanden en CANBUS error, die controle heb ik uitgezet. Ik heb namelijk liever geen storing in het display en ook geen weerstand die door m'n kunsstof heen smelt. knipper-LEDlampen knipperen alleen wel een stukje sneller, maar dat vind ik zo spannend niet. Ik begrijp dat velen dat via foto en filmpjes willen zien, maar daar ga ik niet aan beginnen. Misschien dat de mensen die het bij mij gezien hebben kunnen bevestigen. Verder heb ik niet zo'n zin het te bewijzen. :thinking:

Pedaalemmer

Actief lid
Ik heb het voor de bochtverlichting bewust niet, vind het mooier als een lamp langzaamaan oplicht en weer dooft. ipv aan/uit zoals bij led dit het geval is.
Mijn H7 is vervangen voor Xenon en de stadlichten voor LED, als het grootlicht erin zit knal ik er wel een voorbeeld foto van neer.

DeNnZ

Forumguru
Met weerstanden, in de openingspost heb ik mijn setup beschreven met links naar de gebruikte lampen en weerstanden.

CDK

Forumguru
Mistlampen bij mij ook met weerstanden :jaja:
DRL is zonder weerstanden aangesloten (S2)

MaxN

Donateur
@DeNnZ is ook zo :bloos:

Bij mij drl ook zonder. Binnenkort weerstanden monteren en dan mistlampen ook.

Hebben jullie de weerstanden op vergelijkbare manier gemonteerd als de uitleg van @Dutch_Ish???

CDK

Forumguru
Weerstanden zitten bij mij buiten de lamp aan de carrosserie vast, ze worden namelijk erg warm.

MaxN

Donateur
Wacht niet op resultaat van @Pedaalemmer en heb ook maar setje Grootlicht en Stadslicht besteld.
Dan zijn aan de voorkant alleen de knipperlichten en xenon niet voorzien van LED.
Zal weer foto's plaatsen als ze er in zitten.
Hier nog het verschil van de DRL.
imageuploadedbytapatalk1440789408-303420-jpg.41431

newwolf84

Forumguru
Hee dat wist ik dus ook nog niet! Misschien een domme vraag maar dat zou in mijn geval ook kunnen ? Heb tenslotte Xenon.

Je bedoelt dan echt coderen met behulp van VCDS of VAG can Pro ?

ertromp

Forumguru
Hee dat wist ik dus ook nog niet! Misschien een domme vraag maar dat zou in mijn geval ook kunnen ? Heb tenslotte Xenon.

Je bedoelt dan echt coderen met behulp van VCDS of VAG can Pro ?

Helaas is dat op een O2 zoals jij en ik hebben niet mogelijk wij hebben nl. geen Xenon lampen met de zogenaamde "shutter" die een S2 waar we het in dit topic over hebben wel heeft. Dat is een echte BI-Xenon lamp die in de fabrieks uitvoering van de S2 niet als BI-Xenon gecodeerd staat.
De O2 is een ordinaire Xenon lamp dus geen BI-Xenon

DeNnZ

Forumguru
@ertromp
Op mijn auto staat in de koplamp unit: "Active Bending Bi-Xenon" zie bijlage.
Lijkt me sterk dat deze functie dan uitgeschakeld staat.

Ik meen ook duidelijk te kunnen zien welk deel van het grootlicht afkomstig is van de halogeen en welk deel van de xenon lampen.

Of zijn er wellicht versies waarbij dit niet in de koplampunits vermeld staat en waar die functie inderdaad uitgeschakeld is?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 63
Bovenaan Onderaan