Project LED

Taffy

Forumguru
@bobbl Je bedoelt je make-up spiegels ? Die wel ja, maar buitenspiegellampjes zijn T10/w5w lampjes en de kenteken is C5W....
En die spiegel ledjes voor binnen, ondanks dat men zegt dat ze canbusvrij zijn geven ze toch storing op de kentekenverlichting. Had ze ook, maar ze zitten nu in de make-up spiegels.

bobbl

Forumguru
Nee, de ledjes die ik nu in de buitenspiegels heb, die kunnen volgens mij ook in de achterklep, en dan bedoel ik de lampjes die naar beneden schijnen als de achterklep open is.

bobbl

Forumguru
Ja, en die linkse ledjes kun je volgens mij ook gebruiken in de lampjes aan de binnenkant van je achterklep, die naar beneden schijnen als de klep open is.

Taffy

Forumguru
@bobbl Maar is toch een compleet andere aansluiting ?
Toch ?! :sterretjes:

Edit
Je bedoelt degene aan de binnenkant ? Lees je bericht nu iets anders :bloos:
En dan ja, die kun je voor je hele binnenkant gebruiken. Voetverlichting en de leeslampjes achter....
Gevalletje miscommunicatie :bloemen::D

newwolf84

Forumguru
Ik heb inmiddels ook de hypercolor kenteken verlichting besteld, die komt als het goed is van de week binnen.
Degene die ze geinstalleerd hebben, hoe zit het met die weerstanden ? Bekleding aan de binnenkant eraf gehaald en vast geplakt op de een of andere manier ? Gaat de bekleding er makkelijk af ? Wat betreft die clips die de bekleding vasthouden waren die na die tijd nog weer bruikbaar of heb je deze vervangen ? @Taffy ?

ertromp

Forumguru
Bekleding van de binnenkant van je kofferdeksel verwijderen @newwolf84 zodat je de weerstanden fatsoenlijk kunt bevestigen.
Als eerste daarvoor die hendel (bot) losschroeven en dan met kunststof spatel de bekleding die geklikt zit loshalen

Taffy

Forumguru
Bekleding van de binnenkant van je kofferdeksel verwijderen @newwolf84 zodat je de weerstanden fatsoenlijk kunt bevestigen.
Als eerste daarvoor die hendel (bot) losschroeven en dan met kunststof spatel de bekleding die geklikt zit loshalen

@newwolf84 Zoals @ertromp kan (stiekem ook het beste eigenlijk ;) ), ik heb de weerstanden met (industriele) dubbelzijdig tape vast geplakt naast de opening van de verlichting. Zit tot nog toe nog steeds vast.
Verder ga je er geen spijt van krijgen, zijn weergaloze leds. Ga je de spiegelverlichting ook nog doen of heb je die al gedaan..?

DeNnZ

Forumguru
Oké, de kogel is door de kerk!
Ik heb bij Hypercolor besteld:

Led kentekenverlichting (4000k)
Led Spiegelverlichting (4000K)
Leds voor de achterkleplampjes (die naar beneden schijnen bij een open achterklep) (4000k)
Leds voor de voetenverlichting (4000k)

Ik denk dat 5000k voor mij wat te koud is qua kleur.

Ik ben benieuwd! Foto's volgen!

newwolf84

Forumguru
Heb het hele setje voor de O2 aangeschaft behalve de voetverlichting, die had ik al. Net even bezig geweest met de binnenverlichting, kofferbak, deurverlichting en de spiegelverlichting. Ohja ook nog het handschoenenvakje, alles is inmiddels LED. Van het weekend eens proberen om me te storten op de kentekenplaatverlichting.
Zeker de interieurverlichting is een verademing, wat een bak met licht zeg ! Ga vanavond eens kijken hoe de spiegelverlichting staat, eerst maar eens oefenen met de brandweer.

Taffy

Forumguru
Heren, welkom bij de 'ledclub' :cheers:
Gaan jullie geen spijt van krijgen, geen waxinelichtjes meer maar licht 2.0 :D
En mooie koele bak met licht
Ik zelf ben inmiddels in bijna 'uitgeled', alleen m'n richtingaanwijzers, achteruitrijdlampen en m'n mistlampen voor nog

Succes met klussen :thumbsup:

newwolf84

Forumguru
Net even gekeken in het donker, fotos zijn een beetje ruk maar het idee is er ! Prachtig helder wit verlicht, ik ben happy !

2hgfg2a.jpg

sc9lqu.jpg

11qiczq.jpg

166ypzk.jpg

Nu van het weekend de kenteken verlichting nog en dan eens rustig rondkijken naar de rest, zoals knippers, drl in LED

newwolf84

Forumguru
En inmiddels de stadslampjes voor ook vervangen door LED. Ziet er goed uit, ipv het gelige licht nu strak wit zelfde als de xenon verlichting.

@Taffy thnx !

newwolf84

Forumguru
Je bedoeld voor de stadslichten ?

Als ik eerlijk ben heb ik geen idee, had deze gekocht bij de plaatselijke automaterialen zaak om in de kofferbak te zetten maar ik wou geen kleurverschil met de rest van het interieur en heb toen bij Hypercolor maar voor de hele auto besteld. Was ik tenminste zeker dat overal de goede kleur inzit.

Bovenaan Onderaan