Project LED

mwhite

Forumguru
Net even onder de stoel gekeken 2 lege gaten..
Nooit eerder opgevallen dus na 2 jaar ook niet gemist:D

Laatst bewerkt:

stijnheidi

Senior Member
Vraagje ik heb er paar nieuwe led dagrijlampen gemonteerd. Branden goed en geven geen storing... Dacht ik... Na 10 min komt er alsnog een storingsmelding. Iemand tips om dit op te lossen??

ertromp

Forumguru
Vraagje ik heb er paar nieuwe led dagrijlampen gemonteerd. Branden goed en geven geen storing... Dacht ik... Na 10 min komt er alsnog een storingsmelding. Iemand tips om dit op te lossen??

1) vervangen door halogeenlampen
2) plaatsen weerstanden
3) lekker de storing laten voor wat het is
4) Andere Can bus geschikte lampen aanschaffen met het risico vele malen PostNL aan de deur te krijgen

stijnheidi

Senior Member
Oke... Heb het idee dat de canbus led lampen van een paar jaar geleden het beter bij mijn auto deden... Heb nu reeds de 3e set in huis en denk dat ik toch maar eens naar weerstanden moet gaan zoeken. Weet iemand wat er dan tussen moet? Krijg je trouwens bij bijvoorbeeld een te hoge weerstand ook een kapotte lampmelding?

stijnheidi

Senior Member
Ga er ff over denken. Heb een paar jaar geleden er ook van xenonlamp.nl gehad. Deze gaven op den duur ook storing. Zit ook te overwegen om de canbus cancellers van Ledoli.nl aan de schaffen. Deze zijn helaas ook redelijk aan de prijs incl. Verzendkosten.

Chiellinda

Actief lid
Is er iemand die bij de SII facelift de Drv heeft vervangen voor LED? Daar moet een H15 lamp in. Ik zag de volgende:

https://www.xenonlamp.nl/led-dagrijverlichting-vervangingslampen-h15

Is dit fel genoeg gezien die H15 ook je groot licht betreft.

Daarnaast heb ik nog een vraag over de mistlampen. Wat moet ik allemaal weg halen om hierbij te komen. Ik heb zitten kijken maar heb het idee dat ik heel de onderplaat en/of wielkast moet verwijderen. Weet iemand ook welke fitting hier in moet?

De verlichting bij je voeten is ook geel helaas...als je hier led in zet. Blijven die dan dimbaar? Ik kan zie via de instellingen dimmen en ze gaan langzaam aan en uit bij instappen en starten etc. Blijft dit behouden bij led? Dit is als het goed is een T10/5W5 fitting?

Laatst bewerkt:

Octavia32

Forumguru
Heeft iemand eigenlijk al de "gewone" W5W achtetlichten al vervangen en de knippers,remlicht en mistlicht..voor LED van een S2 sedan (@Chicco_Himself bijv)
Mijn lampjes worden minder en zit erover te denken om deze te vervangen.

Bovenaan Onderaan