Octaviapower
Actief lid
Zoals ik al zei ik ga vanaf hier verder met het project wat ik in de loop der maanden wil gaan uitvoeren (of jaren ligt er net aan ). Ik heb sinds ik de auto heb wel een verbetering al getroffen wat betreft het interieur ( net 2 weken de auto HAHAHA). wat ik heb gedaan is niet een drastische ingreep maar wel 1 die zeker nodig was. Ik heb ten eerste maar een 14 delige interieurset gekocht en een pookknop van een Mk2 Octavia wat het interieur weer een beetje naar de hedendaagse standaard opfrist. Ten eerste was de pookknop aan de beurt die ondanks mensen beweren het in 15 minuten gepiept is (als je het weet misschien). ik heb hier een uur op staan vogelen om uiteindelijk het gewenste resultaat te behalen.
Hieronder de Situatie zoals jullie het mischien wel kennen
En dit is met de nieuwe pook
Een hele verbetering al zeg ik het zelf!
Maar dit is niet het enige wat er is gedaan, Ik had ook nog het interieursetje van 14 delen erin te plaatsen. Hieronder de oude situatie
Zoals elke andere octavia meen ik?
Welnu het eindresultaat:
Ook weer een stuk frisser al zeg ik het zelf!
Er zullen nog meer dingen aan deze octavia gebeuren maar voor nu eerst even de winter doorzitten en er lekker mee op vakantie want dat kan deze auto ook heel goed!
Hieronder de Situatie zoals jullie het mischien wel kennen
En dit is met de nieuwe pook
Een hele verbetering al zeg ik het zelf!
Maar dit is niet het enige wat er is gedaan, Ik had ook nog het interieursetje van 14 delen erin te plaatsen. Hieronder de oude situatie
Zoals elke andere octavia meen ik?
Welnu het eindresultaat:
Ook weer een stuk frisser al zeg ik het zelf!
Er zullen nog meer dingen aan deze octavia gebeuren maar voor nu eerst even de winter doorzitten en er lekker mee op vakantie want dat kan deze auto ook heel goed!