Nou zoals belooft bij deze de foto's in volgorde te beginnen met dat ik vrijdag heb geprobeerd om die units in mijn auto te monteren. Na een hoop ge-etter dus tot de conclusie gekomen dat ik de crashbar eraf moet halen (komt zo in het verhaal nog even geduld
) aldus de eerste foto
Enzo moet het er ongeveer uit komen te zien, helaas alleen dat het voorscherm en de crashbar (is ie weer!!) net alletwee een centimeter in de weg zitten. Aldus de volgende ochtend naar het terrein waar ik altijd aan de auto knutsel hem daar op de krik gezet en vervolgens bezig ben geweest om eerst de bumper los te maken.
ziehier een octavia min een halve bumper (wou hem er niet helemaal afhalen en plastic geeft toch mee). Op de volgende foto de auto zonder de originele lampen
En nu volgens komen we bij de crashbar die net een cetimeter in de weg zit
.
ik denk dat dit nu wel duidelijk is wat ik met een crashbar bedoelde. Op de volgende foto zit de linker die ik in het begin van het verhaal al liet zien eindelijk op zijn plek
En nadat ik de oude stelmotor had over gezet zat nummero duo ook.
en natuurlijk het mooiste is als we er een beetje spanning op gaan zetten als beloning voor ons harde werk.
Let wel de LEDjes lijken gedimd maar dit hoort alleen soms vallen ze uit vanwege de spanningsval. Wanneer de motor loopt is het geen enkel probleem en werkt alles naar behoren.
en dit is em geworden ik moet alleen nog de bovenkant van de lens zwart maken. want daar valt het licht doorheen maar dat is de moeite niet vind ik.
Verder nog een paar foto's van mijn nieuwe matten en van de intercooler
Op zich redelijk heb niks kunnen vinden waarop hij zou kunnen lekken, alleen bij de klem na de intercooler is wat verroest, maar dat mag ook wel voor een auto van 11 jaar. Hieronder de foto's van de nieuwe matten.
Tot zo ver de lampen conversie en nu maar weer even sparen voor andere hobby's en dergelijken en denk dat hij in de toekomst er een heel stuk beter zal uit gaan zien. (doet ie nu al een stuk beter)