Radio ombouwen

Afrit13

Forumguru
Dat hele frame is helemaal niet nodig. Je hebt alleen het stripje aan de bovenkant nodig. Aan de zijkant heb je namelijk helemaal niets nodig. Ik zie trouwens dat je uit Den Bosch komt. Ik wil mijn Fabia er volgende week wel een keer naast zetten 's avonds

polf

Senior Member
Boven stripje heeft naar aangrenzende waarschijnlijkheid part nummer: 6Y0857231B41

ff de dealer bellen wat die kost? en dan verglijken met de hits op Google.

grtzz Polf

upload_2017-10-7_9-27-47.png

Cordoba

Forumguru
Die eerste is volgens mij bedoelt voor auto's die zowel een antenne verwerkt hebben in een ruit (bijv. achterste zijruit bij een combi) als een dakantenne. Bij de Fabia 1 pre-facelift, zijn er volgens mij geen exemplaren met OEM ruitantenne, en van de facelift versie durf ik het niet te zeggen. Zonder ruitantenne, plug je alleen de dakantenne in, maar dan werkt ie verder gewoon normaal.
Is hier in Nederland eigenlijk wel een phantomvoeding te krijgen bij mij in de buurt niks

Probeer anders eens bij Rick Donkers in Veghel. Het linkje geeft een artikel aan waar ie bij zit, als je contact met 'm opneemt kan ie je waarschijnlijk nog wel alternatieven bieden.

john38

Lid
En dan heb ik nog een vraag die ik hier stel
Mijn radio die er nu in zit gaat ook harder en zachter na vanand het geluid als je bijvoorbeeld op de snelweg rijdt automatisch harder en weer zachter als je bijvoorbeeld de snelweg weer afgaat
Nu ben ik aan het kijken naar een andere radio, doen die radio's het tegen woordig dat ook of moet ik ergens op Letten bij aankoop

Cordoba

Forumguru
Dat is per radio verschillend, en dan moet je de k-line (van de canbus) dus wel laten zitten, anders werkt dat niet. Overigens betekent dat vaak ook dat je de auto alleen kan uitlezen op storingen, als je eerst de radio loshaalt. (dat is voor mij de reden dat ik die heb losgehaald, dus geen geluid dat harder wordt bij hogere rijsnelheid)

Bakkertje

Forumguru
het zal DIN of fakra zijn @turboturbo
dual-fakra-to-din-antenna-adapter.jpg

de blauwe stekkers is fakra, de blauwe draad voeding en de 4e stekker is DIN.

Laatst bewerkt:

john38

Lid
Ik kom hier nog op terug want heb nog geen andere radio als ik die heb zal ik foto plaatsen van de antenne kabel en achterkant nieuwe radio

Bovenaan Onderaan