Rosinfield
† In Memoriam
Wanneer je rijdt op 98 en je auto daarop laat chippen, rijdt het wel net nog iets beter en heb je substantieel (doch bescheiden) meer vermogen
Het hangt er maar net af hoe deze getuned is.. Op 95 heb je meestal iets minder vermogen omdat de ontsteking terug geregeld wordt..nou ik tank gewoon 95 en rijd prima hahahaa
maar kan je dan gewoon 98 ook tanken ???? en merk je het dan ?? is die ook zuiniger ???Het hangt er maar net af hoe deze getuned is.. Op 95 heb je meestal iets minder vermogen omdat de ontsteking terug geregeld wordt..
Verbruik zal niet veel uitmaken, je hebt gewoon een fractie meer vermogen omdat door het hogere octaan de ontsteking niet wordt terug geregeld en eerder ontsteekt kan worden..maar kan je dan gewoon 98 ook tanken ???? en merk je het dan ?? is die ook zuiniger ???
Dat is te verwachten als je een rustige rijder bent.Merkte weinig tot geen verschil.
Merkte weinig tot geen verschil.
Volgens mij is het door een tuning bedrijf gedaan hoor nl. VAG TechniekAls je de tuning bij een tuning bedrijf had gedaan had je meer, ik heb 132pk en 216 nm. En het verschil is enorm.