Fabia is altijd al een succesnummer geweest, ik zie het niet zomaar te gebeuren dat die ervan tussen gaat..
Sorry,ik bedoelde MIJN fabia de nieuwe Fabia III komt in 2014
Fabia is altijd al een succesnummer geweest, ik zie het niet zomaar te gebeuren dat die ervan tussen gaat..
ah ok! snap hetSorry,ik bedoelde MIJN fabia de nieuwe Fabia III komt in 2014
was maar informatief hoor.. ik vond dat een leuk tabelletje en wou het even delen met jullie en dat er toch wat Roomsters verkocht zijn als je kijkt naar andere modellen.Ja wat wil je hiermee zeggen Joske ?
Ik zie liever de totale productie aantallen van begin tot heden gemaakt in fabriek en dan de Praktik meegerekend
Want Praktik word hier niet gevoerd als bedrijfsvoertuig maar wel in buitenland en is gewoon de Roomster zonder achterramen.
Want aantallen Nederland geven een totaal verkeerd beeld van de populariteit van deze wagen.
Ik heb me hier op het forum ook wel eens publiekelijk verbaasd daarover, ik kreeg toen als reactie dat de Touran eigenlijk een Skoda concept was, maar dat VAG dat liever onder het VW label wilde uitbrengen. Het zou indertijd (2 jaar geleden) een mooie opvolger voor mijn Zafira geweest zijn, maar de Touran vind/vond ik te duur. Dan maar geen 7 stoelen en verder helemaal tevreden met de O2C.Ben dol op mijn roomster. Heb mij wel altijd verbaasd over het feit dat Skoda geen auto in de lijn van de scenic/zafira. Die gaat dus wel komen nu. Fijn dat ze naar mij geluisterd hebben