Regelmatig foutmeldingen en updates daarvoor

EdK

Forumguru
Lijkt me toch als het probleem al loopt dik binnen de garantie maar dat ze het pas na je garantie kunnen repareren dat de aanmeld datum als maatstaaf word gebruikt en het dus gewoon als garantie word behandeld....

WAE

Senior Member
Ik denk dit ook wel daar ik dit al reeds begin van de maand melde toen het probleem zich stelde en dit zelf heb kunnen oplossen via jullie info via dit forum (waarvoor dank). Nu maandag terug en melding doen van dit probleem en ook per mail een afspraak maken ( bewijs ) bij de dealer om dit probleem te verhelpen.

• Leuk
Waarderingen: EdK

WAE

Senior Member
Vervolg Car Connect.
Vandaag bij dealer geweest. Alles nagekeken en recet uitgevoerd. Mogelijk probleem met server of satelliet verbinding.
Dit is meestal de oorzaak.
Volgens dealer staat er nog een update aan te komen , vervolg op 1985.
Er zou niets mis zijn met de OCU module.
Dealer gaat contact opnemen met Skoda om dit aan te kaarten en om eventueel oplossing te bieden.
Zekering 19 er even uithalen zou nog meer schade kunnen aanrichten,beter zou zijn om batterij even af te koppelen volgens mekanieker van garage.
Mail naar Skoda (support@skoda-auto.com ) gedaan maar echter nog geen reactie gekregen.

WAE

Senior Member
Vervolg Car Connect.
Vandaag opgebeld door dealer.
Na hun contact met Skoda en melding van de verschillende problemen...
Auto moet binnen komen bij dealer op mededeling van Skoda voor verschillende nazichten en updates ,( welke dat dan ook mogen zijn....) auto zal volledige dag binnen moeten bij dealer.
Ik weet niet wat men zal doen.
Pluim aan de dealer om kort op de bal te spelen om dit probleem aan te pakken .
Garage Lagrou Ieper ( België), dit mag ook eens gezegd worden als het goed is.
Ik hou jullie op de hoogte .

WAE

Senior Member
Reactie van support@skoda-auto.com op mijn mail met de problemen met Car Connect.
Bedankt dat u contact met ons opneemt.

We waarderen de tijd die u heeft genomen om contact met ons op te nemen en uw zorgen met ons te delen. Ten eerste willen we oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging in onze reactie vanwege het verhoogde aantal verzoeken en eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt.

We betreuren het ten zeerste te horen over de problemen die u met uw voertuig heeft ondervonden en begrijpen hoe frustrerend het moet zijn wanneer uw technologie niet werkt zoals verwacht.

Om het probleem op te lossen, adviseren we u om uw infotainmentsysteem naar de fabrieksinstellingen te resetten. Hier zijn de stappen:

1. Open het infotainmentmenu in uw voertuig.
2. Ga naar "Instellingen".
3. Klik vervolgens op "Fabrieksinstellingen herstellen".

Zodra dit is gedaan, test het probleem opnieuw. Mocht het probleem aanhouden, geef ons dan de volgende informatie:

1. Screenshot van een foutmelding of foutgedrag, samen met de tijdstempel.
2. Aangetaste service (wat precies niet werkt zoals het zou moeten).
3. Kleur van de Globe.
4. Model van uw smartphone.
5. Versie van het besturingssysteem van uw smartphone.
6. Versie van uw MyŠkoda mobiele applicatie.

Wij staan tot uw beschikking voor verdere assistentie die u nodig heeft en kijken ernaar uit u van dienst te zijn.

Dank u voor uw medewerking en begrip.

Als u nog verdere vragen heeft, antwoord dan op deze e-mail.
Noteer alstublieft uw zaaknummer xxxxxxxx

U kunt ons ook bereiken via:

E-mail: support@skoda-auto.com
Telefoon: 00800 80 247 247
Website: www.skoda-auto.com
Met vriendelijke groeten,
Skoda Email Template Logo
Digitale ondersteuning voor ŠKODA Connect diensten

Bovenaan Onderaan