Regelmatig foutmeldingen en updates daarvoor

Iemand een idee hoe het komt dat deze namiddag bij zonnig weer mijn lichten automatisch aan stonden ipv stadslichten? Sinds de update 1985 terug al twee keer geen geluid in de auto, de reset van Infotainment hielp wel direct...
Geen geluid heb ik ook last van. Echter zit ik nog niet op 1985 en nog geen pop up gehad dat ik mag updaten.

Wat ik laatste tijd ook heb is knipperende schermen. Voornamelijk de watertemperatuur ee hoeveelheid benzine... best vervelend.

Hoe reset je de infotainment?

mothergoose

Actief lid
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat je, om Maps en Flitsmeister via Apple Carplay te kunnen straten, beide apps in je locatie voorziening op je iPhone op 'Altijd toegang' moet hebben staan. Het probleem van zwarte schermen in beide apps is nu opgelost.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Berghuis ; nee niet meer. Ondertussen ook bijgewerkt naar iOS 18.3 (maar dat staat er los van gok ik) en de maps app is volgens mij al 2x geüpdatet in de tussentijd en nu werkt het weer.. reageert ook vlotter dan eerst binnen de app. Als ik bij zoeken bijv drukte moest ie daar echt ff een seconde over denken.. de rest in carplay werkte wel goed: zat m puur in de app..? Maar is ju dus opgelost..

@mothergoose ja maar dat is altijd al zo geweest omdat zodra de app anders naar de achtergrond gaat je geen updates meer ontvangt.

Bovenaan Onderaan