Regelmatig foutmeldingen en updates daarvoor

Rhodez

Actief lid
Ter info, ik heb de iv sinds december 2024 en de auto zelf is van september 2021. Ik gebruik de auto dagelijks.

Vanochtend kreeg ik bij het wegrijden, eigenlijk nog met twee wielen op de oprit ineens de melding dat de update naar 1985 klaarstaat om te downloaden. Ik zal wel in deze "wave" hebben gezeten ofzo. Vanmiddag maar eens downloaden, woonwerk is maar 3,5 kilometer dus te weinig downloadtijd:)
De mijne is van mei 2021, maar nog niets gehad. Zouden ze van nieuw naar oud gaan met de batches?

WAE

Senior Member
Ik heb deze via de dealer verkregen met tussenstap om nu hopelijk de laatste versie te hebben

@Rhodez ; geen idee: maar ik kan me voorstellen dat er bijv een minimale versie X op moet staan om de OTA te ontvangen/installeren. Als je daar dan onder zit dat je dan naar de dealer moet. Is maar een gedachte hoor; lijkt me denk ik op zich wel logisch

Het zou volgens mij moeten kunnen, maar heb ook eerder hier gelezen dat men eerst naar bijv 1910 ofzo moest omdat het niet lukte (terwijl dat wel zou moeten..)

Iemand die het zelfde heeft met de Google Maps app in carplay?
in de O4 draadloos op de 16 pro max en in de Enyaq bedraad met een iPhone 11. Beide zelfde euvel. Crasht ook af en toe. Is sinds afgelopen week..? Blijft ook hangen als je de route verwijderd.. app al verwijderd; helpt niet.

IMG_0944.jpeg

mothergoose

Actief lid
IK heb niet dezelfde issue's, maar wel issues. Maps bijvoorbeeld, start wel maar geeft geen GPS fix aan. Zodra ik op de iPhone (15) maps start, is het probleem over. Wanneer ik de iPhone wil opladen en de USB-c kabel aansluit, dan stopt Spotify ermee. SLuit ik Spotify op de iPhone af en bedien ik Spotify via Apple Carplay, dan werkt het weer.

Deze issues komen random naar voren, soms werkt het wel zoals je het zou verwachten. IK laat het er maar bij, het zijn teveel issues over de gehele lijn met deze O4

klimmertje

Nieuw lid
Werkt bij met 1985 draadloos met maps en Spotify. Tot nu toe geen enkel probleem gelukkig met Octvia 4 motor 1.5 mild hybride.
1985 staat er nu 2 weken op via OTA

Iemand een idee hoe het komt dat deze namiddag bij zonnig weer mijn lichten automatisch aan stonden ipv stadslichten? Sinds de update 1985 terug al twee keer geen geluid in de auto, de reset van Infotainment hielp wel direct...

EdK

Forumguru
En weet niet het is met jouw wagen maar bij de Fab4 kan ik de lichtsensor op gevoeligheid instellen ( meen 3 standen )

Ja ook, gevoeligheid hoog/gemiddeld/laag... Heb hem op laag gezet maar ze bleven nog steeds aan ipv het stadslicht.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Berghuis

Donateur
Iemand die het zelfde heeft met de Google Maps app in carplay?
in de O4 draadloos op de 16 pro max en in de Enyaq bedraad met een iPhone 11. Beide zelfde euvel. Crasht ook af en toe. Is sinds afgelopen week..? Blijft ook hangen als je de route verwijderd.. app al verwijderd; helpt niet.

Bekijk bijlage 115073
Heb je dit nog steeds?
Met een iPhone 11 Pro en iPhone 15 Pro heb ik geen problemen.
IMG_9742.jpeg

Bovenaan Onderaan