iRob1984
Senior Member
Het is stilaan te erg voor woorden. Sinds de laatste OTA krijg ik vooral op korte trajecten in het centrum continue meldingen van emergency assist en travel assist die niet werken (terwijl die functies op dat moment gewoon hun werk doen), gewoon een vreselijke kermis aan biepjes. Daarnaast wil de auto niet meer met Internet verbinden waardoor ook geen verbinding met de app meer mogelijk is. En als ik hier dan lees wat er met die IV aan de hand is, ben je blij dat het 'maar' een mhev is. Toch wel heel knullig op dit moment...
Dit heb ik dus ook gehad.
Uiteindelijk heb ik een volledig nieuw infotainment gekregen.
In eerste instantie werkte het toen ook niet. En toen opeens na een paar dagen, werkte alles weer zoals vanouds
Ik denk dat het een storing is in een bepaalde softwareversie.
Zolang het 4G/5G logo'tje in je scherm staat werkt het, als je het wifi logo'tje ziet staan, dan werkt het allemaal niet.
En nee, dit is niet de 4G/5G die je van je telefoon krijgt. Want als ik mijn telefoon uit zet, blijft de 5G gewoon in het zicht
De wifi hoe jij denkt of hoopt hier gebruik te van kunnen maken kan je wel aan de kant zetten.
De wifi die bij de auto hoort, wordt alleen gebruikt voor de interne updates e.d.
Je auto is geen hotspot mocht je dit dus wel denken. Gister probeerde ik de iPad van m'n dochtertje op de wifi te laten draaien. Dit werkt dus niet.