@Nomad: THx voor je replys. Ik zal zeker aan de bel trekken als het zo ver is. Vandaag laatste proefrit gedaan in de Yeti, dit keer de 1.2TSI en dat gaat 'm worden. Zaterdag nog bij PON kijken hoe de zwarte Pearl Black er in het echt (in zonlicht buiten) uitziet, maar...ik heb de offerte al thuis
Ik heb de dealer ook laten weten dat het antwoord van PON een beetje ' dom' was want als je een multi-fuctie stuurwiel met telefoonmogelijkheid kan bestellen, dan is het alleen een kwestie van iets herprogrameren in de software zodat die knop een andere functie krijgt.
Als alles meezit heb ik de auto ergens eind april. Dan zal ik tzt nog een afspraak maken met Emiel voor het inbouwen van de Fiscon en zal ik daarna wel aan de bel trekken voor het herprogrameren van die button (door jou als jij dat kan wat ik wel opmaak uit je antwoorden).
Trouwens: SKoda is erg halstarrig als het gaat om aanpassingen op modellen: als je dus een ander stuurwiel wil, dan doen ze dat dus gewoon keihard niet. Geen ruimte voor discussie: Nee is nee bij hun.
Gelukkig heb ik met mijn dealer te maken die wel van alles en nog wat uitzoekt en wil proberen te regelen.